RSV1000R emäputki

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja bozo
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

bozo

New member
RSV1000R emäputki

Osaako kukaan sanoa mikä on emäputken reijän halkaisija -05 RSV:ssä? Pitäisi sorvauttaa tiukkasovitteinen tappi emäputkesta nostavaa huoltopukkia varten.

En muista reiän kokoa vaikka sen talvella mittasin mutta näköjään itse tein 26mm halkaisijaltaan olevan tapin ja pyöristin vielä sen päätä helpottamaan sen paikalleenlaittoa.

Siihen alle sorvaat sitten vielä n.3-5 milliä puolelleen ulottuvan isomman kauluksen niin hyvä tulee.

Joudut todennäköisesti suurentamaan sitä siinä emäputken päällä olevaa muovilevyssä olevaa reikää mutta eihän se mitään haittaa.

Moro
Mulla on vanhakoppanen R, mutta tein Ricambi Weissin keulanosturiin adapterin pitkästä hylsystä.
Eli tellingin mukana tulleeseen tappiin löin sopivankokoisen pitkän hylsyn lievällä väkivallalla ja täytin hylsyn epoksilla.

Ei tarvinnut sorvailla ja toimii. Tais olla joku pilteman halpis hylsy minkä uhrasin voin tsiikaa illalla himassa jos jeesaa.

Moro
Mulla on vanhakoppanen R, mutta tein Ricambi Weissin keulanosturiin adapterin pitkästä hylsystä.
Eli tellingin mukana tulleeseen tappiin löin sopivankokoisen pitkän hylsyn lievällä väkivallalla ja täytin hylsyn epoksilla.

Ei tarvinnut sorvailla ja toimii. Tais olla joku pilteman halpis hylsy minkä uhrasin voin tsiikaa illalla himassa jos jeesaa.

Hylsypatentti rakenneltu, toimii hienosti! Kiitos vinkistä!

Back