• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

RSV4 Tuono

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Attitude
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ajaisin kyllä
biggrin.gif


Onhan siinä jotain joka ei satu (tai sattuu) omaan silmään, mutta kukapa noilla vakiona kuitenkaan ajaa... pikkusen "pimppausta" ja rupee kelpaamaan
wink.gif
 
Esim. Super Dukella oli hymy korvissa kävelyvauhdista alkaen erilaisen moottorin luonteen ja välitysten puolesta.
Jaa vakioväleillä?  
omg.gif
Jep, ja päivitetyllä ruiskukartalla. Tosin myönnetään, että vähän liioittelin, ihan kävelyvauhti ei riitä vaan pitää laittaa reippaaksi juoksuksi, muuten menee kytkimen polttamiseksi.

TeroT: En tiedä, siksi kirjoitin " jos sillä saadaan keskialueelle mukavasti lisää ruttua."

Pitää tuo joka tapauksessa käydä koeajamassa, jos vaikka olisikin mukava moottori.
 
Hieno paketti. Kuinkahan pieni toi on luonnossa, kun se katettu esi-isä on 250 RR pyörän kokoinen? Tulis nyt kesä että sais Street Triplen vaihduttua ajaa tolla ostetulla Speed Triplellä ees
062802moto_prv.gif
Siinä on ainakin alakierroksilla voimaa, ylhäällähän se ei veny kyllä yhtään ja rajotin pärähtää heti huipputehon jälkeen. Mutta ei nurise ja tärise niin kuin twini pienillä kierroksilla.
 
Siinähän se sitten olisi. Varttikatteelliset on mun mieleen eikä tämä taatusti ole poikkeus. Sopivasti yhdistetty edellisen sukupolven Tuonon muotokieltä ja uutta. Elekroniikkaa ja tehoa riittävästi eikä paina kuin norsu. Mitäpä sitä muuta edellyttäisikään?
smile_org.gif
 
Siinähän se sitten olisi. Varttikatteelliset on mun mieleen eikä tämä taatusti ole poikkeus. Sopivasti yhdistetty edellisen sukupolven Tuonon muotokieltä ja uutta. Elekroniikkaa ja tehoa riittävästi eikä paina kuin norsu. Mitäpä sitä muuta edellyttäisikään?
smile_org.gif
Mustakin on hienoa että prätkän moottori näkyy.
Siksi on miellyttävää että lukuisissa kyykyissäkin sivukatteet ovat usein lyhentyneet viimevuosina.

Kaikista kapisinta muotoilua edustivat wanhat intin saippuakoteloa muistuttavat CBR tonniset joissa alakatteen muovi jatkui aina pönttöihin asti.

Säännön vahvistava poikkeus on tietenkin ykköskoppainen D'n multistrada joka on kammoittavan näköinen joka tapauksessa.
 
eipä tuo minun silmissä hullummalta näytä. Etumaskin valot saisivat olla aika paljon pienemmät. Näyttää hyönteisen silmiltä, mutta muuten ihan ok härveli.
 
Onkohan tietoa että onko tästä tuonosta tulossa factory-mallia, vai korvaakos tämä APRC-malli factoryn?
 
Ja joku ristiriita tuossa ulkonäössä on omaan silmään. Ei oikein tiedä yrittääkö pyörä olla katteellinen vai katteeton. Kovin persoonalliseltakaan peli ei vaikuta. Varmaan tilanne muuttuu kun pelin saa käyntiin ja baanalle...
 
Valivali. Tuossahan on nyt sellainen kevyt melkein naku, jossa on vielä tekniikkaakin. Ja ihan riittävän omaperäinen, ei mikään japuski saa tommosta aikaiseksi.

Ja nimenomaan boonusta, että on löydetty metalliosiin muutakin väriä kuin mustaa. Hieno.
 
Kysymys: Mitä on "räppäily" tässä yhteydessä'? ***tu että kuulostaa hölmöltä...
tounge.gif
 
Räppäilyllä varmaan tarkoitetaan suorittajalleen iloa tuottavaa, motorisoidulla kaksipyöräisella suoritettavaa toimintaa, joka korpeaa niitä vanhoja läskejä valittajia jotka olivat liian laiskoja ja pelkureita sitä opettelemaan edes sillä mopolla.

Oikein tikistämällä varmasti kunnon yhteiskuntav*tut keksivät "perusteita" sille miksi myös suljetulla alueella stunttaaminen ja rata-ajo ovat saatanasta.

Tyypillinen uikutus sisältää ainankin vakuutusmaksut, sairaanhoitokulut, päästöt, melun, sairaspoissaolot ja muiden motoristien saaman huonon maineen.
Jos valittajalla heittää oikein kunnolla saattaa kaupanpäälle tulla vielä meuhkaa palvomansa, kuvitteellisen yliluonnollisen olennon, määräysten rikkomisesta.
 
Räppäilyllä varmaan tarkoitetaan suorittajalleen iloa tuottavaa, motorisoidulla kaksipyöräisella suoritettavaa toimintaa, joka korpeaa niitä vanhoja läskejä valittajia jotka olivat liian laiskoja ja pelkureita sitä opettelemaan edes sillä mopolla.

Oikein tikistämällä varmasti kunnon yhteiskuntav*tut keksivät "perusteita" sille miksi myös suljetulla alueella stunttaaminen ja rata-ajo ovat saatanasta.

Tyypillinen uikutus sisältää ainankin vakuutusmaksut, sairaanhoitokulut, päästöt, melun, sairaspoissaolot ja muiden motoristien saaman huonon maineen.
Jos valittajalla heittää oikein kunnolla saattaa kaupanpäälle tulla vielä meuhkaa palvomansa, kuvitteellisen yliluonnollisen olennon, määräysten rikkomisesta.
Tästä vouhotuksesta ei nyt tullut vielä hullua hurskaammaksi...ainakin mulle kaikki kaksipyöräisellä ajo tuottaa iloa, mutta en tiedä jos vaikka "räppäilenkin" samalla kun en tiedä mitä se tarkoittaa. Kysymys näyttää olevan vaikea...
 
No nyt tulee MPMaailmaan 50 tkm kestotestiin Tuono:
http://www.mpmaailma.fi/uutinen....a-tuono

Kiva kattoo kuinka huoletonta menoa tulee olemaan. Jos vaikka olis seuraava pyörä. Onko kukaan muuten perehtynyt ton välityksiin? Siis ettei ole kilokyykkyjen laatikkoa pitkällä ykkösellä? Olis vaan paljon kivempi kun laatikko olis ratastettu lyhkäsellä ykkösellä tyyliin CB1000R JA 1050 Speed Triple.
 
Back
Ylös