RSV4

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja zetor1400
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Voe mahoton ku o komian kuulone ja näköne
happy0045.gif
 
Melkonen pauhu. Ei ehkä ole varustettu tuossa klipissä ihan katulaillisella rännillä
biggrin.gif
 
Selvä protohan tuo vielä. Valot, vilkut, kilpitelineet ym puuttuu ja noita putkihärdellejä varmaan siistitään tuotantomalliin ja pannaan rattaat piiloon. Muuten mun mielestä ihan tusinakyykyn näköinen. Jos hiilikuitua ei huomioida niin vois olla ihan minkä tahansa japsivalmistajan uusi kyykky.
Niinpä, mutta "erikoismiesten" silmään se on heti paljon komeampi ja parempi, kun merkki tankissa sekä valmistusmaa miellyttää
biggrin.gif


Äkkiseltään näyttää, että siinä on K7 kilo-Suitsan keula ja -08 Bladen perse. Eihän siinä mitään, ok näköisiä pyöriä kummatkin.
Jostain syystä Aprilia ei oikein ole ikinä sytyttänyt. Ei siinä italialaisuus mitään auta. Tyyli on kyllä paljon jäljessä muutamien muiden saapasmaan valmistajien disainista. Makuasioita osin tietysti.

Vaikea perustella miksi ostaisi Aprilian ennemmin kuin jonkun japsikyykyn. Eihän samanlaisuudessa japanilaisten kanssa välttämättä mitään pahaa ole. Hyviä ja ihan hyvännäköisiä pyöriähän ne. Mutta ei tuo Aprilia sitten millään niistä erotukaan. Ja nelosmoottorilla samankaltaisuus taas kasvaa. Ennemmin tykkäisin veekakkosen jylinästä. Ducatin ratkaisu pitäytyä twineissä ja kasvattaa iskutilavuutta on paljon uskollisempi omalle konseptille ja designille. Mutta eipä Aprilialla paljon nelitahtisten valmistusperinteistä voikaan puhua kun myllyt on rotaxilta alihankittuja.

Ja noista soundeista: Tolleenhan se veenelonen röpöttelee avoimilla putkilla. So what?

Ei tuosta paljon lapsenlapsille jää kerrottavaa...
 
Hieno, ulkonäöltään huomattavasti parempi kuin Desmosedici. Jos ei ihan hirveitä maksa, niin harkintaan jatkossa. Vaikka pyörän ulkonäöllä ei juuri merkitystä mulle olekaan.

Nyt on varmaan 4 pytyn myötä ominaisuudet moottorinkin osalta kohdallaan kohdallaan, toisin kuin V2 mallissa. Ajo-ominaisuudethan siinäkin on pirun hyvät!

Italialaisetkin alkavat tulemaan järkiinsä, kun rupesivat laittamaan katutykkeihin 4 sylinterisiä koneita  
smile_org.gif
tylyn kanssa pitkälti samaa mieltä. markkinavoimien rutistuksessa ja rationaalisuuden perässä on italojenkin pakko kehittää nelipyttyisiä, jotta pysyisivät tehoissa ja muissa ominaisuuksissa edes samalla kartalla vastaavien japanilaisten sporttien kanssa.
 
Ja ulkonäöstä vois vielä sanoa et vaikuttaa et tosta tulee hienompi kuin mistään uudesta kawasta (10R) , Hondasta tai Yamahasta... Se uus kawa oli niin järkyttävä et en vieläkään saa sitä pois mielestä... Toi näyttää räyhäkkäältä...
thumbs-up.gif
... Uuteen Hondaankin kesti silmä tottua hetken niin se näyttää ihan hyvältä... Vanhemmat Yammut (R1:set) näyttää paremmalta kuin uusi... Mut tämä taas on yksi mielipide...
lookaround_orig.gif
 
sanoi:
Tolleenhan se veenelonen röpöttelee avoimilla putkilla. So what?

Kah niinpä tekköö, mutta eipä noita V4-koneita ole kovin monessa sportissa näkynyt. Erilainen äänimaailmahan tuosta joka tapauksessa irtoaa rivinelkkuun ja twiniin verrattuna.

Me likey.
 
Wow, wow, wow. Uskaltaisikohan tuosta tehdä tiimille kilpurin 09 vuodeksi? Vai pitäisikö odottaa, että joku muu testaa ensiksi.
tounge.gif
 
V4 motti , italian kielen taito on päässyt ruostumaan, mutta kyllä mä uskon että hyvä se on ;)
 
Uudessa performance bikessa oli huhuja siitä aprilian rivikolmos motogp pyörä prototyypistä. siinä olis pyörä!, VFR:riähän on myynnissä jo nytkin.

JT
tounge.gif
 
MCN:ssä on kuvia RSV4:sta Mugellossa. Tosin kuussatasen cebarin katteilla, mutta kuitenkin. Aika dominoiva tuo änkkäri  
crazy.gif
 
Nyt jänskättää niin ettei meinaa nahoissa pysyä. Veikkaan että tuosta kuoriutuu maailmanhistorian upein pyörä
biggrin.gif
 
Jotenkin aina Aprilian RSV (Mille) kiehtonut, saattaapa olla että on pakko ostaa jos on edes melkein niin hyvä kuin kohu antaa olettaa
smile_org.gif
Ei tule sitten joka mutkassa samanlaista vastaan!
 
Back
Ylös