Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Totta kelpo vehje, joskin ehta taistelija syntyy jos ensikauden SuperBike aihiosta tehdään kuristamaton fighteri kanssa.Bemultakin löytyy tuollainen, K 1200R.
Kerkesinkin jo tuolla aiemmin toivoa että tulisi uusi Tuono Rotaxin uudella V2 moottorilla, Heliconilla, joka siis on sama mosa kuin uudessa 1125R Buellissa.
Öö, miksi sinun logiikalla tuollainen maamoottori? Eihän tuossa ole löylyä sen enempää kuin tuossa FZmikäliessäkään. Ei se taida liikkua kunnolla, jos ei pyörän painoa saa 150 kilon lähettyville.
No jopas on melkoinen trolli.Merkki tuottaa liikaa epävarmuutta...ja tuskin mitän järisyttävää koko läjässä. Mutta ostakaa ihmeessä.![]()
No jopas on melkoinen trolli.Merkki tuottaa liikaa epävarmuutta...ja tuskin mitän järisyttävää koko läjässä. Mutta ostakaa ihmeessä.![]()
![]()
Niin eihän Aprilialla olekaan taustalla kuin Piaggio omistajana, joten vähän suhteellistahan se on kummalla on rahaa ja kummalla ei. Kyllä se Ducati on tässä se köyhä, vaikka parempi ja kalliimpia pyöriä tekisivätkin.Ducatihan oli perin p*skana piskuisen ja köyhän Aprillian voitettua ko. sarjan.
Tai ainakin kalliimpia ,toistaiseksi. Näyttäs olevan vaijerilla tuo kytkin = ei varmaan niin helposti tule ilmaa järjeselmään.Niin eihän Aprilialla olekaan taustalla kuin Piaggio omistajana, joten vähän suhteellistahan se on kummalla on rahaa ja kummalla ei. Kyllä se Ducati on tässä se köyhä, vaikka parempi ja kalliimpia pyöriä tekisivätkin.Ducatihan oli perin p*skana piskuisen ja köyhän Aprillian voitettua ko. sarjan.
Bullshit.Niin eihän Aprilialla olekaan taustalla kuin Piaggio omistajana, joten vähän suhteellistahan se on kummalla on rahaa ja kummalla ei. Kyllä se Ducati on tässä se köyhä, vaikka parempi ja kalliimpia pyöriä tekisivätkin.Ducatihan oli perin p*skana piskuisen ja köyhän Aprillian voitettua ko. sarjan.
eikun yes!- pyörään saa myös takapenkin ja takatapit![]()
Tähän vain se, että vissiin 1) ja käytettyjen osalta 2) ellei sitten tuo ole totaalinen susi tuo RSV4. Korjatkaa jos olen väärässä, mutta eikös nuo ole jotenkin niin tän hoitanut aiemminkin, että toistaiseksi ylijääneillä RSV-osilla rakennellaan Tuonoja niin kauan kun niitä piisaaJOS tuohon haarukkaan hinta jää (toivottavasti) niin esiin hiipii seuraava kysymys...
Mitä tapahtuu RSV:lle?
Factory 23000e ja R:ä 19000e
Jos RSV4 tippuu käytännössä samaan haarukkaan niin taitaa V2:sen markkinat kaveta huomattavasti?
Tilalle jää kaksi vaihtoehtoa.
1) RSV:n valmistus lopetetaan?![]()
2) RSV:n hinta laskee merkittävästi?![]()
Mikä lienee lopputulos?
Näin itsekin olen ymmärtänyt eli RSV 1000:sen valmistus loppuu RSV4:sen myötä. Rotaxin "ylijäämämoottoreista" kasataan vielä Tuonoja täyttämään nakumarkkinat mutta myöhemmin uusi V4-Tuono syrjäyttää ne.Tähän vain se, että vissiin 1) ja käytettyjen osalta 2) ellei sitten tuo ole totaalinen susi tuo RSV4. Korjatkaa jos olen väärässä, mutta eikös nuo ole jotenkin niin tän hoitanut aiemminkin, että toistaiseksi ylijääneillä RSV-osilla rakennellaan Tuonoja niin kauan kun niitä piisaa![]()
Mihin testiin viittaat? Tuloksia olisi ihan mukava katsella vaikka ei noilla juurikaan ole mitään merkitystä, kun eivät ole rata-ajoon optimoituja. Kehto-putkirungolla tuskin viittaat fz-pianoon.FZ-mikälie vs. The Baronin Nürburgring aika Mille Factoryllä tai Tuonolla ei jättäne paljon keskutelemista.
Hetekaputkirunkoiseen nakulossiin jossa kehtoputket on kai täytetty lyijyllä saa laittaa vaikka turbon, nitropullon ja spinaakkeripurjeen ja kulku ei ole siltikään sinne päinkään.
Fiksuja featureita.
Fiksuja featureita.- pyörään saa myös takapenkin ja takatapit![]()
Mihin testiin viittaat? Tuloksia olisi ihan mukava katsella vaikka ei noilla juurikaan ole mitään merkitystä, kun eivät ole rata-ajoon optimoituja. Kehto-putkirungolla tuskin viittaat fz-pianoon.
Sitä odotellessa...Jos siitätulisi RST-versio, voisin jopa harkita ja jos hinta olisi järkevä.
Soi soi. Tosin ei kovin kovaa.Bullshit.Niin eihän Aprilialla olekaan taustalla kuin Piaggio omistajana, joten vähän suhteellistahan se on kummalla on rahaa ja kummalla ei. Kyllä se Ducati on tässä se köyhä, vaikka parempi ja kalliimpia pyöriä tekisivätkin.Ducatihan oli perin p*skana piskuisen ja köyhän Aprillian voitettua ko. sarjan.
02-03 MotoGP ohjelma ja aiempi pitkään jatkunut huono liiketoiminnan tulos oli ajanut Aprilian siinä määrin ahtaalle että Ducati oli tarjoutunut ostamaan 2004 Ivano Beggiolta Aprilian osake-enemmistöä.
Samana vuonna kolmenkeskisissä Caretti & Interbancan (<=edit:FYI, päävelkoja) masinoimissa neuvotteluissa loputulema oli se että Piaggio jäi väännöstä voitolle. Osin siksi että Beggio ei halunnut firmansa päätyvän Ducatin halpabrändiksi.
Koska Ducatilla oli realistisesti löylyä ostaa prilleri pois ei liene jää kysymystä kumpi oli vakaammassa asemassa.
Meno ei siis varsinaisesti ollut ruusuilla tanssimista kun millejä ja Tuonoja alettiin pusaamaan.
Harmi sinällään että Aprilian isännän, Piaggion, pöydältä ei riitä murusia vieläkään MotoGP talliin uudelleenelvytykseen kun RS Cubessa oli kuitenkin ensimmäisenä vuonna eniten hönkää koko sarjan pyöristä. (~240hv - luultavasti myös sarjan ankein ajettavuusvalmistajapisteissä taakse jäi kuitenkin Kawa ja Suzuki.
Ducatin (nykyinen) köyhyys on samanlainen myytti kuin H-D miesten sitkeä urbaanilegenda siitä että se olisi vanhin pystyssä pysynyt MP-tehdas.
Voihan sillä toki perustella lobbarien manipuloimia WSB sääntöjä.
Ducatilla oli synkät hetkensä vielä 851/888 aikaan mutta 916-998 hegemonia ja Monstro mallien massamyynti kyllä sai sen karauttamaan taloudellisesti Apriliasta ja Moto Guzzista ohi niin että soi, Bimotoista yms. oikeista pikkumerkeistä puhumattakaan...
No 999 oli törkyisen ruma, varsinkin keulaltaan, 916-998 verrattuna ja myi huonosti mikä näkyi tuloksessa.Soi soi. Tosin ei kovin kovaa.Bullshit.Niin eihän Aprilialla olekaan taustalla kuin Piaggio omistajana, joten vähän suhteellistahan se on kummalla on rahaa ja kummalla ei. Kyllä se Ducati on tässä se köyhä, vaikka parempi ja kalliimpia pyöriä tekisivätkin.Ducatihan oli perin p*skana piskuisen ja köyhän Aprillian voitettua ko. sarjan.
02-03 MotoGP ohjelma ja aiempi pitkään jatkunut huono liiketoiminnan tulos oli ajanut Aprilian siinä määrin ahtaalle että Ducati oli tarjoutunut ostamaan 2004 Ivano Beggiolta Aprilian osake-enemmistöä.
Samana vuonna kolmenkeskisissä Caretti & Interbancan (<=edit:FYI, päävelkoja) masinoimissa neuvotteluissa loputulema oli se että Piaggio jäi väännöstä voitolle. Osin siksi että Beggio ei halunnut firmansa päätyvän Ducatin halpabrändiksi.
Koska Ducatilla oli realistisesti löylyä ostaa prilleri pois ei liene jää kysymystä kumpi oli vakaammassa asemassa.
Meno ei siis varsinaisesti ollut ruusuilla tanssimista kun millejä ja Tuonoja alettiin pusaamaan.
Harmi sinällään että Aprilian isännän, Piaggion, pöydältä ei riitä murusia vieläkään MotoGP talliin uudelleenelvytykseen kun RS Cubessa oli kuitenkin ensimmäisenä vuonna eniten hönkää koko sarjan pyöristä. (~240hv - luultavasti myös sarjan ankein ajettavuusvalmistajapisteissä taakse jäi kuitenkin Kawa ja Suzuki.
Ducatin (nykyinen) köyhyys on samanlainen myytti kuin H-D miesten sitkeä urbaanilegenda siitä että se olisi vanhin pystyssä pysynyt MP-tehdas.
Voihan sillä toki perustella lobbarien manipuloimia WSB sääntöjä.
Ducatilla oli synkät hetkensä vielä 851/888 aikaan mutta 916-998 hegemonia ja Monstro mallien massamyynti kyllä sai sen karauttamaan taloudellisesti Apriliasta ja Moto Guzzista ohi niin että soi, Bimotoista yms. oikeista pikkumerkeistä puhumattakaan...
Ducati.com:sta:
Net results
The company's net profit for the year ended 31 December 2007 was € 1.6 million, compared with a loss of € 20.0 million in the prior year. The return to profitability was mainly due to the reasons given above for the higher gross profit and operating profit.