• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

RSV4

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja zetor1400
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Oletko Anssi minkä pituinen? Ei näytä mopolta
allasi, vaikka mainostavat RSV4:sta pieneksi. Itse olen 184/89 ja Apriliassa olisi tarkoitus pysyä jatkossakin.
En ole Anssi, mutta vastaan sen verta tähän, että itse olen samanpituinen kuin sinä - hiukan kevyempi tosin - ja RSV4 oli ajossa tilavamman oloinen, mitä uusikorinen RSV R on. Satula - jalkatappi mittahan noissa on suht sama. Sitä en tiedä miltä se näytti mun alla, mutta minusta tuo oma Millekin hiukan näyttää kuvissa pieneltä mun ajossa.
Joo, satulassa oli kyllä varaa liikkua ja tilaa tuntui ohjaamossa olevan. Enempi itse asiassa kuin omassa (ei niin pienen ja siron oloisessa) vanhemman vuosikerran Tuonossa..

Puna-mustasta pyörästä löytyy noita Ahvenisto-kuvia täältä.
Oletko Anssi minkä pituinen? Ei näytä mopolta
allasi, vaikka mainostavat RSV4:sta pieneksi. Itse olen 184/89 ja Apriliassa olisi tarkoitus pysyä jatkossakin.
Saman pituinen, hiukan painavampi.
On siinä pieni ero omaan pyörääni: RSV4 vs RST1000 Futura
:-)
Tuota kuvaa juuri katselin ja mielestäni kyllä näyttää allasi kevarilta. Hyvä vertailukohta tuossa toisessa kuvassa. Fyysisesti pieni pyörä on kyllä kyseessä.

Tuota kuvaa juuri katselin ja mielestäni kyllä näyttää allasi kevarilta. Hyvä vertailukohta tuossa toisessa kuvassa. Fyysisesti pieni pyörä on kyllä kyseessä.
Vaarana ettei isot pojat enää moikkaa vastaantullessa?
cool.gif

Oma vanha Tuomo tuntuu norsulta ton jälkeen...

Jokos on tiedossa seuraavat asiat:

- Minkä hintainen on RSV4 perusmalli?
- Minkä valmistajan jousitusosat siinä on?
- Paljonko on kuivapaino?
- Onko moottoripuoli sama, tehoa ja karttavaihtoehtoja myöden?
- Onko samat jarrut?

Tuo valkoinen RSV4 hiukan jostain syystä kutittelee ajatuksissa.

Jokos on tiedossa seuraavat asiat:

- Minkä hintainen on RSV4 perusmalli?
- Minkä valmistajan jousitusosat siinä on?
- Paljonko on kuivapaino?
- Onko moottoripuoli sama, tehoa ja karttavaihtoehtoja myöden?
- Onko samat jarrut?

Tuo valkoinen RSV4 hiukan jostain syystä kutittelee ajatuksissa.
Hinnasta ei ole vielä varmaa tietoo. Etuhaarukka on Showan ja takaiskari on Sachsin valmistamat. Moottoripuoli on sama, lukuunottamatta moottorinposkia missä materiaali on vaihtunu magnesiumista alumiiniin. Ja jarrujen pitäis olla samat.

Täällä vähän enemmän infoo.

Jännä juttu että www.aprilia.fi sivuilla on ollut jo pitkään eri RSV4 mallien hintoja:
RSV4 1000 R Verollinen hinta n. 22.091,-
RSV4 1000 R Factory Verollinen hinta n. 24.701,-
RSV4 1000 SBK Verollinen hinta n. 27.976,-

Painoeroa Factoryn ja R:n välillä on 5 kiloa.

Jeps. Jää siis liian kalliiksi mulle ja selvästi...  
omg.gif
Jos saan olla utelias, niin mitä hintaa ajattelit? Mielestäni ei ole mikään kallis esim. dukuun verrattuna ja se eksoottisuus on ainakin olemassa, josta dukussakin maksetaan.  
biggrin.gif

Niin ja kilosen räärää Hondan hinta on 20 122,28€, joten halpa prillia on.

Alle 20 K eur R:stä taisi olla vaan märkä uni, mutta pikkasen halvempaa toivoin/odotin minäkin. Briteissä Factory kustantaa 15K puntaa ja R on 2550 puntaa l. 17%halvempi. Suomessa hintaero 2610 eur/10%. Kekkoslandian verotus varmaan selittää tuosta osan, joku asiasta kiinnostunut voisi laskea perusteellisemmin.
Kuitenkaan hinta ei ole paha verrattuna hyvin brändättyyn isoon D:hen ja tuote varmasti hyvä, tämähän on jo SBK:ssakin todistettu. Toivottavasti sitten tuleva tuono on alle maagisen 20K eur, vaikka loppupeleissä vaihtohyvitys omasta homman ratkaisee.

Ei kannata lähteä vertailemaan muihin maihin, koska siinä ei saa kuin vitutuksen... Jenkeissähän saa uusia hintaan mitä Suomessa 10 vuotta ajettuja.
biggrin.gif

Kuitenkaan hinta ei ole paha verrattuna hyvin brändättyyn isoon D:hen ja tuote varmasti hyvä, tämähän on jo SBK:ssakin todistettu.
Aivan ...  
smile_org.gif

MANUFACTURERS
Ducati534
Yamaha469
Honda395
Aprilia303
Suzuki167
Hahaa, nielaisin syötin. Tosta listastahan puuttuu se toinen tulokastiimi, jonka sivari kulkineet tunnetaan keppivedosta, hirveästä ulkoasusta, paralevereistä sun muista paranormaaleista ratkaisuista. Ei pärjää radalla muuten kuin samassa sarjassa muiden reppanoiden kanssa  
wink.gif

Jos saan olla utelias, niin mitä hintaa ajattelit?
Ajattelin - ehkä tosiaan epärealistisesti - että hinta olisi jotain luokkaa 17990,00e. En ole seurannut kilokyykkyjen hintoja viime aikoina, mutta jos vertaa RSV R hintoihin tai esim. K8 Bussiin niin 22te on kyllä aika paljon. Toki kyse on täysin uudesta pyörästä.

Jännä juttu että www.aprilia.fi sivuilla on ollut jo pitkään eri RSV4 mallien hintoja:

Ee-speedissä Factory on huikeat 24 500e toimituskuluineen, säästää hyvät 201 euroa virallisen maahantuojan listahintaan nähden!
biggrin.gif

Tosin kyllähän se tuosta kevääseen mennessä laskenee mikäli vanhat merkit pitävät paikkansa.

http://ee-speed.com/index.php?navi=moottoripyorat&sec=muut

KORJAUS:

Virallisen maahantuojan sivuilla lukikin Factory n. 24.7010,-. Säästöä siis tulee jopa 222 510 euroa! Voi sitten säästetyillä rahoilla ostaa vaikkapa neliveto-911:n talvivehkeeksi?

Ee-speedissä Factory on huikeat 24 500e toimituskuluineen, säästää hyvät 201 euroa virallisen maahantuojan listahintaan nähden!
biggrin.gif

Tosin kyllähän se tuosta kevääseen mennessä laskenee mikäli vanhat merkit pitävät paikkansa.

http://ee-speed.com/index.php?navi=moottoripyorat&sec=muut

KORJAUS:

Virallisen maahantuojan sivuilla lukikin Factory n. 24.7010,-. Säästöä siis tulee jopa 222 510 euroa! Voi sitten säästetyillä rahoilla ostaa vaikkapa neliveto-911:n talvivehkeeksi?
Olisko RSV4:n toimitusongelmien takia Eskokin laittanut sellaisen hinnan, ettei kukaan vaan vahingossakaan sattuisi ostamaan
biggrin.gif

Suomessa on kuulemma myyty tänä vuonna virallisen maahantuojan mukaan huimat 2kpl RSV4:ia ja se kolmas pyörä on sitten koeajopyörä
eek.gif

Suomessa on kuulemma myyty tänä vuonna virallisen maahantuojan mukaan huimat 2kpl RSV4:ia ja se kolmas pyörä on sitten koeajopyörä  
eek.gif
Käsittääkseni nuo kaikki kolme on olleet noita n. 27te Factory malleja. Ainakaan itse en ole nähnyt tavallista RSV R:ää missään vielä toistaiseksi. Toivottavasti 2010 noita saa jo kaikkia normaalisti ja jospa se Tuonokin sieltä vielä tulisi.

PPM:ssä on muuten yksi Tuono Factory lattialla. Lapussa hintana jotain +21te!
omg.gif
Saa tuon oman RSV R:n näyttämään todella edukkaalta ostokselta...

Back