RSV4

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja zetor1400
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Virallisilla huolloilla on laitteet päivittää race kartat. Jos pyörässä on vakiokartta, päivittää huollon PADS-ohjelma sen vakioksi tarvittaessa jos siihen on tullut päivitys. Jos taas racekartta, päivittyy se vain uudempaan racekarttaan. On siinä kyllä mahis mekaanikon sössiä se esim race->vakio, jolloin et saa sitä enää race-kartalle ilman uutta unlock-koodia.

Voit kyllä flashata ecun itsekin guzzidiag-ohjelmalla, jolloin saat sen käytännössä ilmaiseksi vs 600-1000€ mitä se maksaa jälleenmyyjällä riippuen vähän miten sen hankkii.
 
Terve kaikille!

Uusi RSV4 kuski ilmoittautuu palstalle.

Olen ollut äärimmäisen tyytyväinen pyörävalintaan, paljon on vielä opettelua uuden pyörän kanssa ja säätöjen hakua. Mutta hymyssä suin joka metri mennään eteenpäin. Onko Turun seudulta muita?
 
Mites onnistuu 180hv (2012) version päivitys 201hv version? Tai yleensäkin tehojen nosto tonne 200 tasolle.
Ei siinä, etteikö olis tarpeeksi voimaa, mutta jos revin patin auki joka tapauksessa niin...
 
Eipä oikeen mitenkään järkevästi. Apriliaforumilla tuota jo suunnittelivat aikoja sitten, mutta päätyivät siihen lopputulokseen että pitäs vaihtaa niinpaljon osaa että halvemmaks tulee vaihtaa mopo uudempaan kaupassa.

Jos ei oo rahasta kiinni, niin päivityksenä voit tehdä tohon airbox modin ja vaihtaa 16-- mallisen airboxin (avarampi) pienellä sovituksella, sekä vaihtaa gabro:n modaama race ecu -kartta. Lisänä vielä voi laittaa 16-- jälkeiset headerit, eli alkukäyrät.
 
Mitkäs välitykset sopii suurinpiirtein eri radoille? Vakionahan tossa melkoinen aavikko välitys. Alastarossa ei oikeastaan 3 isompaa vakiona tarvinnut.
Alumiiniset takarattaat kestää varmaan ongelmitta kesän yli.
 
Uusi RSV4.jpg
Tämmösen kävin hakemassa eilen, on jotain ruuvattavaa jos joutuu autotallikaranteeniin.
 
Hieno on :peukutpystyyn: ja uusista kyykyistä tässä on minusta eniten rahalle vastinetta. Kaikki hilppeet jo vakiona. Ei käytännössä tarttee tehdä tai vaihtaa mitään, no alkuperäisen race ecun vois itse fläshätä mutta muuten ei muuta.
 
Vähän "ylimääräisiä" osia pois ja muuta hienosäätöä, eiköhän se saada kohta enemmän omaa makua vastaavaksi.
 
Onko kukaan koittanut sulloa 200/60 takarengasta ~2011 RSV4-R:ään jossa on vakiona 190/55, riittääkö tila?

Omaa suosikkirengasta ei enää saa 190-koossa ja vähän epäilyttää saako tuota isompaa kokoa mahtumaan. Tietty myös 180/60 olisi saatavilla, vaikuttaako pienempi rengas miten käyttäytymiseen radalla?
 
Mihin hintaan uusi 1100 Factory liikkuu ilman autoveroa? Vahvassa harkinnassa, mutta kenties fiksuinta olisi uittaa ulkomailta 1-2 vuotta vanha vähän ajettu aihio. Kilvettömäksi ratapeliksi olisi tulossa.

Tarjouksen pyytämällähän se selviää. Itsellä oli viime syksynä myös vaihtoehtona, mutta varastopyöriä (=halvennukssella) ei ollut tarjolla.
 
Mihin hintaan uusi 1100 Factory liikkuu ilman autoveroa? Vahvassa harkinnassa, mutta kenties fiksuinta olisi uittaa ulkomailta 1-2 vuotta vanha vähän ajettu aihio. Kilvettömäksi ratapeliksi olisi tulossa.

Ajoneuvoveroa tuossa on noin 6000,- eli ehkä jossain 25000,- nurkilla
 
Back
Ylös