• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

RSV4

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja zetor1400
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ei meinaa koronarokote purra mopokuumeeseen.

Jos jollakulla on aikeissa laittaa oma (mieluusti 17/18) RSV4 myyntiin niin laita vinkaten yv:llä.
 
17-> eteenpäin pitää tietyt huoltovalot aina nollata merkkiliikkessä. Vanhempiin onnistuu iawdiag softalla ja kaapelilla (omatoimiselle huoltajalle pakollinen hankinta muutenkin)
2015-16 Tuonoon onnistuu jakarinkuvan poisto koodilla 12412, ei tarvitse softia tai piuhoja. Sama RSV4:ssa(?).
 
Iltaa. Mistähän kannattaisi alkaa metsästää takajarrun pääsylinteriin tiivisteitä/korjaus sarjaa? Useamman kerran ilmannut jarrun mutta kun painaa poljinta niin ei tapahdu mitään. Pumppaamalla jarrua niin saan jarrun pitämään.
Ilmasin jarrun satulan kautta ja ilmaa ei jäänyt järjestelmään. Vai mikähän mahtaa vaivata järjestelmää?
 

Liitetiedostot

  • IMG_20220206_204912.jpg
    IMG_20220206_204912.jpg
    97,7 KB · Katselut: 48
Kokeilepa sellaista, että takarengas irti ja satula irti ja nippoineen reilusti pääsylkän yläpuolelle. Siitä sitten eri kulmista katot, saatko ilmaa pihalle.
 
Onko muuten kenelläkään kokemusta UpMapin käytöstä Aprilian ohjelmistojen päivityksessä?
Ainakin Gabro Racing tekee tuohon ohjelmia.
 
Onko porukoilla kokemuksia uusimman kopan RSV4:sta? Kävin viime viikolla tsekkaamassa sekä perusmallin että Factoryn Tampereen Bike World:ssä. Erityisesti perusmalli kiinnostaa. Mielestäni harmaa sopivilla punaisilla raidoilla ja Italian lipun väreiillä koristeltuna näytti varsin hyvältä :WAZAAP:. Tonniseksi kyykyksi hintakin on varsin kilpailukykyinen.

Penkki tuntui ainakin alkuun pyörän päällä istuessa tosi leveältä ja kulmikkaalta. Muuten ajoasento oli kylmissä tyypeissä ihan ok. Ulkomaisissa testeissä RSV4 on pärjännyt varsin hyvin. Mutta tosiaan, kiva olisi lukea täältä mahdollisten omistajien tai koeajajien kokemuksia.
 
Sen mitä syksyn mittaan ehdin ajaa niin ihan toimiva peli.
Uudessa mallissa on vähän tilavampi ajoasento ja matalampi satulakorkeus,
toisaalta uuden mallin katteet on työläämpi irrottaa.
Sähköpuoli on uudempaa sukupolvea, samaa kuin RS660:ssa, enempi säätömahdollisuuksia.
Ei se muuten eroa kovin paljoa edeltävästä 1100-mallista,
mun aiempi pyörä oli 2020-malli ja sillä ehdin ajaa vähän yli 10.000.
Kaveri sen puoliväkisin osti loppukesästä niin piti tämä sitten hakea veks RE-Motorsista.
 
Sen mitä syksyn mittaan ehdin ajaa niin ihan toimiva peli.
Uudessa mallissa on vähän tilavampi ajoasento ja matalampi satulakorkeus,
toisaalta uuden mallin katteet on työläämpi irrottaa.
Sähköpuoli on uudempaa sukupolvea, samaa kuin RS660:ssa, enempi säätömahdollisuuksia.
Ei se muuten eroa kovin paljoa edeltävästä 1100-mallista,
mun aiempi pyörä oli 2020-malli ja sillä ehdin ajaa vähän yli 10.000.
Kaveri sen puoliväkisin osti loppukesästä niin piti tämä sitten hakea veks RE-Motorsista.

OK. Onko sulla perusmalli vai Factory?
 
Factory, se on tuossa viereisessä fotossa.
Vinkkinä muuten, kannattaa tilata vaikka AF1:ltä huoltokäsikirja pdf:nä jos tällaisen hankkii.
Parikymppiä maksaa.
Helpottaa huomattavasti ropaamista, näissä nykyvehkeissä omistajan käsikirja on sellainen että suurinpiirtein kaikki muu paitsi bensan lisäys on "ota yhteyttä valtuutettun huoltoon"
 
Factory, se on tuossa viereisessä fotossa.
Vinkkinä muuten, kannattaa tilata vaikka AF1:ltä huoltokäsikirja pdf:nä jos tällaisen hankkii.
Parikymppiä maksaa.
Helpottaa huomattavasti ropaamista, näissä nykyvehkeissä omistajan käsikirja on sellainen että suurinpiirtein kaikki muu paitsi bensan lisäys on "ota yhteyttä valtuutettun huoltoon"

Muttä ei kai Apikkaa tarviii koskaan ropata? Vai kui...? Jep, pidetääs tuo opus mielessä.

Tässä on vähän pohdinta menossa, että Bemu S1000 RR tai RSV4?
 
Muttä ei kai Apikkaa tarviii koskaan ropata? Vai kui...?
JMH on oiva kaveri kertomaan Apikan huoltotarpeista :;):

Edit: minähän ajattelin vain jostain syystä parimukista tuohon hommaan, tulikin jo parempi kertoja huollon tarpeista V4-koneeseen.
 
Mulla on ollut näitä V4:sia vuodesta 2010, lähinnä katukäytössä, rataa ehkä 500-1000km kaudessa.
Toistaiseksi ainoa varsinainen vika on ollut -13 mallin kärvähtänyt laturi.
En näe näissä muuta ongelmaa kuin sen että niitä myydään niin vähän: liikkeitä ja (asiallisia) huoltopaikkoja on harvassa.
 
Nettimotossa on RSV4 Factory vm 2017 yksityisellä myynnissä. Hintakin näyttäisi olevan aikas hahlossa. Onko täällä palstaveljillä tietoa ko pyörästä?
 
Tosta ratapelistä kannattaa varmaan kysyä Rautsin Pajalta, muista en osaa muuta sanoa kuin että aika vähän niissä on kilsoja.
 
Back
Ylös