RSV4

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja zetor1400
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kaikkien hyvin menneiden vuosien jälkeen on 2010 vm. Factory alkanut pikku kiusantekoon. Liekkö suuttunut kun ei ole radalle tänä kesänä ehditty.

Alkukesästä herjaili öljyn paineesta muutamaan kertaan. Nyt laittoi tauluun P0165 ja P0185 koodit edellisen käynnistyksen yhteydessä. Kaasua ei totellut ollenkaan ja kierrokset humppasi. Guzzidiagilla tein opetukset uudelleen ja koodit häipyi, käynnistäessä taas koodit tauluun. Tämän jälkeen uudelleen läppärillä opetukset, pyörä käyntiin ja paikallaan tuntuu toimivan kuten kuuluukin.

Pyörä riisuttuna nyt tallissa ja johtosarjoja silmäilty, mitään ei ole kuitenkaan silmään osunut. Akku on myös uusittu öljynpaine herjojen jälkeen.

Onko kellään arvon .orgilaisella vastaavanlaisia kokemuksia tai tietämystä asiasta? Laitanko vain romun nippuun ja katsotaan kauanko menee ennenkuin herjat tulee takaisin?
 
Kaikkien hyvin menneiden vuosien jälkeen on 2010 vm. Factory alkanut pikku kiusantekoon. Liekkö suuttunut kun ei ole radalle tänä kesänä ehditty.

Alkukesästä herjaili öljyn paineesta muutamaan kertaan. Nyt laittoi tauluun P0165 ja P0185 koodit edellisen käynnistyksen yhteydessä. Kaasua ei totellut ollenkaan ja kierrokset humppasi. Guzzidiagilla tein opetukset uudelleen ja koodit häipyi, käynnistäessä taas koodit tauluun. Tämän jälkeen uudelleen läppärillä opetukset, pyörä käyntiin ja paikallaan tuntuu toimivan kuten kuuluukin.

Pyörä riisuttuna nyt tallissa ja johtosarjoja silmäilty, mitään ei ole kuitenkaan silmään osunut. Akku on myös uusittu öljynpaine herjojen jälkeen.

Onko kellään arvon .orgilaisella vastaavanlaisia kokemuksia tai tietämystä asiasta? Laitanko vain romun nippuun ja katsotaan kauanko menee ennenkuin herjat tulee takaisin?

Mulla oli omassa 2011 kerran sama ongelma, demand sensorista töpselit irti ja putsaus auttoi asiaan. Jos haluat kokeilla toisella demand sensorilla niin mulla on yks varalla, se ainakin toimii niin tietää onko se rikki vai ei.
 
Mulla oli omassa 2011 kerran sama ongelma, demand sensorista töpselit irti ja putsaus auttoi asiaan. Jos haluat kokeilla toisella demand sensorilla niin mulla on yks varalla, se ainakin toimii niin tietää onko se rikki vai ei.

Mitään epäkohtia ei suoraan löytynyt, mutta tankin osuminen ecun liittimiin on mahdollinen. Nyt on ajeltu muutama sata kilometriä ilman ongelmia. Jos ongelmat jatkuu niin palataan asiaan varasensorin osalta!
 
Tuli kipattua 2011 rsv4 R. Meni muutaman kerran ympäri ja hiekat koneeseen. Nyt olisi sitten koneen purku edessä.
Mitähän muuta kannattaisi tarkastella samalla kun nostaa kannet pois. Mittarissa noin 30tkm.

Asennushiekat.jpg
 
Back
Ylös