Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Harvemmin noi italiaanot miettii sitä käytännöllisyyttäjees, ei se auta kuin painella niitä näppäimiä lujempaa :/ tossa olis italo inssit hieman käytettävyyttä miettiä kans ennenkuin tollaisenaan markkinoille laittaa. no jos se on seuraavassa versiossa parempi![]()
Ite oon kans tuota käytännölisyys aspektia koittanut pohtia ton vanhemman Millen kans (-03). Ja asiaa ei tietenkään auta huoltomanuaalin puute... Mutta tosiankaan en (ainakaan vielä) valita siirtymisestä Apriliaan. Kunhan vaan oppis tuollakin ajamaan ja sen sielunelämään tutustutaan tässä pikkuhiljaa.Harvemmin noi italiaanot miettii sitä käytännöllisyyttäjees, ei se auta kuin painella niitä näppäimiä lujempaa :/ tossa olis italo inssit hieman käytettävyyttä miettiä kans ennenkuin tollaisenaan markkinoille laittaa. no jos se on seuraavassa versiossa parempi![]()
![]()
...ei tuurilla, ei taidolla vaan tunteella...
Ominaisuuspa hyvinkin. Ennen valoja kannattaa tyrkätä kakkoselta vapaalle niin ei tule hiki eikä muut liikenteessä kulkijat ihmettele kun ukko/akka vatkaa valoissa Aprillin päällä edestakaisin ja survoo vasurilla herkeämättä vaihdepoljinta koittaen löytää sen vapaan...Toinen seikka tästä käytettävyydestä on toi vilkkukatkaisin, eilen kun lenkillä kävin niin kolmasti tööttää piti painaa ennekuin meni jakeluun että , ainiin se on toi alempi se vilkun katkaisija.
Samalla huomasin seuraavan asian, olipas komeet äänet, helvetin hyvät jarrut, mahtava runko, magee vääntö, passeli ajoasento tällaiselle korstolle (verrattuna bladeen)
Sitten taasen tuohon kytkimeen, onkos muilla seuraavaa "ominaisuutta" , eli ilmasin kytkimen ja edelleen vapaata saa 2:n kautta hakea. Eli, homma menee mulla jotenkin näin, ei oikein tahdo löytyä vapaata kun mopo on paikallaan muutenkuin 2:n kautta , mutta kun laitos vähänkin liikkuu niin vapaakin löytyy helposti. Toisaalta kaikki vaihteet naksahtelee tosi nätisti ei tahmaamista siinä esiinny. Ärsyttää liikennevaloissa arpoa tota vapaata, ominaisuusko?
1. pari pumppausta kahvastaHeittäkäähän asiaan paremmin perehtyneet sellanen pika ohje tohon hommaan.
En osaa vastata kysymykseen, mutta laitanpa jatkoksi. Omassa -03:ssa tuntuu vaihteisto ja kytkin toimivan oikein hyvin (, vapaatakaan ei tarvitse pahemmin etsiä). Kytkimen en ole huomannut luistavan. Toisaalta pyörällä oon ajanut vasta alle 200km, joten kovin paljoa en tuosta vielä tiedä ja osaa sanoa...vertailupohjaakaan ei kauheasti ole, paitsi pari koeajoa viimekesiltä. Öljynä osasynteettinen Motorex 15W50 ja jarru/kytkinnesteiksi laitoin DOT4:sta.Mihin vuosimalleihin nuo kytkin ongelmat liittyy?? Omat -03 ja -07 mallit pelanneet aivan hienosti kun nesteiksi laitettiin maahantuojan ohjeen mukaiset Dot. 5.1 .
Eli siis ihan tavallinen kirkas letkunpätkä siihen nippaan kiinni...?1.Heittäkäähän asiaan paremmin perehtyneet sellanen pika ohje tohon hommaan.
2.
3. (kantsii tosiaan olla se letku siinä nipassa kiinni)
4.
5.
sama homma sekä ylä&alailmausruuveihin
Itseänikin kiinnosti, joten tsekkasin mitä haku-toiminnolla löytyi. Ilmeisesti huoltoväli 7500 ja hinta 200-300 euroa per huolto? Ainakin halvempaa kuin Ducatin puolella, vaikka on twini ja italialainen. Voisiko joku selittää eroa?Mitäs nuo RSV:n 10- ja 20-tonnin huollot maksaa?