• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Ruiskun säätäminen?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja AimoPamaus
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mulla on tehtaan oma tehoputki mutta ei ole e hyväksyntä merkkiä mutta haitanneeko tuo. Niin ajettiin siihen tehtaan TOR kartta en ole vielä penkittänyt että kummeniko tuo muuta kuin äänien osalta ehkä tulevana kesänä sitten.
Tuo tehtaan katulaiton tehoputkihan on jo TOR nimensä saanut. (Triumph Off Road)
Myös hyväsytyistä putkista jotkut voivat vahingossa unohtaa killerit pois ja seokset menee laihalle.  
nixweiss.gif

Kerrotko mikä malli kyseessä ja mainostakaa nyt hieman missä noita teetätte/teette?

Kaikki kokemukset säätöpaikoista, säätäjistä, putkista, polttoainekartoista, yms. olisi tervetulleita.
Trumpalla ei ilmeisesti ole mitään "tietokantaa" josta apuja voisi saada.
Siksi olisi hyvä kasata kaikki kokemuksenne samaan paikkaan ja siitä olisi apua kaikille.
Lisäksi olisi hyvä mainita vielä pyörän malli jotta tiedosta olisi jollekkin jotain hyötyä.

Kiitos jo tähän mennessä vastanneille.
bowdown.gif
niin pyörä on sprint st-07

Sen verran vielä että turusta sain parhaan tarjouksen vanhasta pyörästä ja kaikki pelas ok uusi tuli kotiovelle ja vanha lähti samalla kyydillä kaikki sovittuun hintaan.

Se oli loppu vuotta-06 kun tein kauppoja mutta kysele silti kaikki liikkeet läpi jotka myy trumppaa. itse olen ollut erittäin tyytyväinen kyseiseen pyörään mulla on vielä abs malli. Silloin ainakin kuului sivulaukut hintaan vieläkö lie sama tilanne.
Laukut tulee nykyäänkin vakiona ja ABS mallia haeskelen.

Olen laitellut tarjouspyyntöjä jo useisiin paikkoihin mutta tuo oli jotenkin unohtunut.
nixweiss.gif

Oletko laittanut sähköpostin kautta tarjouspyyntöjä (näin ymmärsin) itse soittelin parempi tinkiä ja sopia asioista.

Oletko laittanut sähköpostin kautta tarjouspyyntöjä (näin ymmärsin) itse soittelin parempi tinkiä ja sopia asioista.
Sähköpostillahan minä.
Normaaliaikaan olen tienamassa moporahoja joten en jouda istumaan puhelimessa.
Jos eivät osaa kirjoittaa tiukkaa hintaa niin se on myyjän tappio...  
033102bebe_1_prv.gif

Anteeksi tämä harhautuminen ohi aiheesta.
Voisiko moderattorit siivota täällä?

Anteeksi tämä harhautuminen ohi aiheesta.
Voisiko moderattorit siivota täällä?
Ei ole pahastikaan harhautunut, kun vertailee muita keskusteluja täällä foorumilla. Eräskin alkoi kypärän rikkoutumisesta ja jossain välissä siirtyi keinosiementäjien kuplavolkkareihin. Ei tullut seurattua mihin se päättyi.
smile_org.gif

Itse aihetta sivuten olisi minullakin kysymys, eli löytyisikö mistään samanlaista käyrää 955i Daytonan koneesta Tuneboylla säädettynä? Tuolla edellähän on Speed Triplen käyrät.

Back