zaumer
New member
Osaisko joku auttaa hieman pyörän valinnassa.
Eli eli.. Mistä vuodesta lähtien on ruvennut ruiskut vakiintumaan näihin "sporttipyöriin"?
Hakusessa olisi joku ruiskulla oleva ns. kyykky (GSX-R, CBR, R6, Ninja) tms. mutta mistä lähtien niitä on saanut ruiskulla?
Ja vuosimalli tuolta vuosituhannen vaihteesta ettei hinnat ihan taivaisiin pomppaa. Budjetti on jotakuinkin 5-7ke... tai ainakin mielellään lähellä sitä.
Noissa ei kyllä ole matkustajalle kovinkaan mukavat oltavat joten jos tiedätte jotain katu/matkapyörän risteytystä niin ehdotuksia kuunnellaan.
Lähtökohtana kuitenkin se että sillä on mukava ajaa yksin. Kaksi päällä ajelua on kuitenkin loppujen lopuksi niin vähän.
Aikoinaan tuli omistettua 750 GSX-R -90 ja ZZR600 -95 ja molempien ajoasennot oli mielestäni ihan ok.
Valtaosa ajoista on kuitenkin 5-50km joten varsinaiselle matkapyörälle ei ole kysyntää.. Ja muutama pidempikin turnee menee sitten vaikka sisulla
Eli eli.. Mistä vuodesta lähtien on ruvennut ruiskut vakiintumaan näihin "sporttipyöriin"?
Hakusessa olisi joku ruiskulla oleva ns. kyykky (GSX-R, CBR, R6, Ninja) tms. mutta mistä lähtien niitä on saanut ruiskulla?
Ja vuosimalli tuolta vuosituhannen vaihteesta ettei hinnat ihan taivaisiin pomppaa. Budjetti on jotakuinkin 5-7ke... tai ainakin mielellään lähellä sitä.
Noissa ei kyllä ole matkustajalle kovinkaan mukavat oltavat joten jos tiedätte jotain katu/matkapyörän risteytystä niin ehdotuksia kuunnellaan.
Lähtökohtana kuitenkin se että sillä on mukava ajaa yksin. Kaksi päällä ajelua on kuitenkin loppujen lopuksi niin vähän.
Aikoinaan tuli omistettua 750 GSX-R -90 ja ZZR600 -95 ja molempien ajoasennot oli mielestäni ihan ok.
Valtaosa ajoista on kuitenkin 5-50km joten varsinaiselle matkapyörälle ei ole kysyntää.. Ja muutama pidempikin turnee menee sitten vaikka sisulla