Ruiskupyörät

(Neste)Hukka

New member
Te, joilla on ruisku pyörässä:

Onko teillä bensahanassa varatankki?
Jos on, niin miten pyörä käyttäytyy sen mennessä varatankille?
Itse käännän varatankille ennen kuin "päätankki" tyhjenee, koska jostakin syystä ruiskun pumppu ei meinaa käynnistyä uudelleen, jos se vetää ilmaa.
Eilen pääsi vetämään ilmaa jarrutuksessa melko tyhjällä tankilla, ja sain tosi monta kertaa laittaa virrat päälle ja pois, ennenkuin pumppu heräsi.
 
Eit ole bensahanaa... 18 litran tankki, kun 4 litraa jäljellä gasovalo alkaa vilkkumaan, 2 litraa niin valo palaa yhtäjaksoisesti. Eilen loppu gaso Tampereella, käynnisty vielä uudestaan, hyvä vauhti päälle ja pääsin juuri ja juuri huoltoasemalle... ei ollut ongelmia vaikka tyhjäksi imasikin.
 
Ei ollut Buellissakaan bensahanassa varatankkia. Kun bensavalo syttyi, niin tankissa oli pari litraa jäljellä. Joskus melkein tyhjällä tankilla ajellessa ruisku imaisi ilmaa, mutta mitään ongelmia ei ollut.
 
Nou hana. Siis Dukaatisa. Nou ruisku Hondassa...
baaa.gif


Juu älä päästä ilmaa, vaan aja aina varatankilla, jos sulla on gasomittari siinä pelissä. Pumpusta otta kipeetä kun se yrittää jauhaa ilmaa..
wow.gif
 
Ei bensahanaa, ei ryyppyä, ei kylmänä "nykimistä". Ledit vilkuttaa mittaristossa milloin bensaa on enää 4-5 litraa jäljellä, 24 l tankki.
 
Ei bensahanaa, ryyppy löytyy, ei kylmänä "nykimistä". Mittaristossa valot kun löpöä jäljellä ensin 7 litraa ja sitten oma valo 4:lle litralle. Tankki 21l
 
Ennenkuin siirrty kokonaan varatankin käyttäjäksi niin kannattaa tarkistaa että sillä on oma suodattimensa. RDssä suodatin on vain päähanan nokassa ja usein jos joutuu varatankkiin turvautumaan saa yskiä moskia tai putsata kaasarin...
 
ruiskussa, samoin kuin hra nestehukalla, on varatankki..
muutaman kerran on mennyt varalle..
kesken ajon ja yskii hetken, sitten meno on jatkunut taas..
jos pääsee gasoliini kokonaan loppumaan tai vekotin sammumaan bensapulaan, tarvii olla startti hyvässä kunnossa, sekä akku ym...
saa sahata melko pitkään, kuten kaasaripeleilläkin toki..
 
</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (kawabata @ Elo. 10 2002,19:58)</td></tr><tr><td id="QUOTE">ruiskussa, samoin kuin hra nestehukalla, on varatankki..
muutaman kerran on mennyt varalle..
kesken ajon ja yskii hetken, sitten meno on jatkunut taas..
jos pääsee gasoliini kokonaan loppumaan tai vekotin sammumaan bensapulaan, tarvii olla startti hyvässä kunnossa, sekä akku ym...
saa sahata melko pitkään, kuten kaasaripeleilläkin toki..[/QUOTE]<span id='postcolor'>
Voi olla sullakin sitten sama juttu, että ei lähde ruiskun pumppu heti uudestaan käyntiin!
Jos nimittäin räplää virtoja päälle ja pois niin kauan, että tuttu bensapumpun surina alkaa kuulua, niin sitten kyllä lähtee käyntiin ihan niinkuin normaalistikin.
 
</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (-RD- @ Elo. 05 2002,20:28)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Ennenkuin siirrty kokonaan varatankin käyttäjäksi niin kannattaa tarkistaa että sillä on oma suodattimensa. RDssä suodatin on vain päähanan nokassa ja usein jos joutuu varatankkiin turvautumaan saa yskiä moskia tai putsata kaasarin...[/QUOTE]<span id='postcolor'>
Tuo olikin huomionarvoinen jutska.
Suodatinta peliin, jos ei oo.
Muuten meneepi ehkä tukkoo
wink.gif
 
Eipä ole varatankkia saati edes bensamittaria. Bensavalo sentään löytyy, joka ilmeisestikkin alkaa huutamaan jo suhteellisen ajoissa.
 
Back
Ylös