• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Rukka Armax

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Luigi80
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Luigi80

New member
Onko kokemuksia. Olen harkinnut kyseistä asua. Vettä kuulemma pitää hyvin, mutta millainen helteellä, onhan siinä niitä tuuletusaukkoja. Kertokaa mielipiteitänne kyseisestä asusta!!

Onko kokemuksia. Olen harkinnut kyseistä asua. Vettä kuulemma pitää hyvin, mutta millainen helteellä, onhan siinä niitä tuuletusaukkoja. Kertokaa mielipiteitänne kyseisestä asusta!!
Mulla on tuota edeltävä malli ollut nyt vissiin 4 vuotta käytössä ja 100 000. Iskussa edelleen. Hyvä verme. On suht lämmin kylmässä vuorien kanssa, kestää sadetta ajossa 8-9 tuntia ennen kuin alkaa tulla läpi.

8-10 satessa ajettu puku on silleen hassu että kun sen laittaa roikkumaan naulaan, niin kannattaa laittaa vati alle, se valuttaa pari litraa vettä alleen.

Suojia ei ole tullut testattua kun ei ole tullut kaaduttua.

Omasta taisin maksaa 1200 ecua, uusi lienee vielä arvokkaampi. Omastani olen sitä mieltä että oli hyvä ostos.

Jep! aivan loistava Rukka Armax setti. Vaikka sataisi kaatamalla ei tule vesi sisään. Hintaahan sillä on mut kyllä on hyväkin.
bowdown.gif

Mä ostin tämän vuoden mallin. Nyt vähäisellä käyttökokemuksella vaikuttaa hyvältä, jämäkkä ja siisti. Tänään ajelemassa tuulisessa säässä +6 - +10 asteisessa ilmassa n. 4 tuntia. Tuuli ei tullut läpi mistään kohtaa, alla oli vaan pitkät kalsarit ja lyhyt t-paita. Oli mukavan lämmin  
sport05.gif

Veljekset Siltala Tuurissa lienee Rukka-myyjistä kohtuu edullinen.

Rukan Armax:ista hyviä kokemuksia.
Ostettaessa tuntuu kalliilta, mutta aika kyllä kultaa tuossa puvussa haavat!
Takissa  on vetoketjut tuuletusta varten ja irtovuori, kuin housuissakin.
Housuissa on hyvät henskelit, kuin myös vetoketju takkiin liittämiseksi.
Housuja saa kolmea pultinpituutta Heti 3kk.-toimitusajalla ja muut pituudet vievät jonkin/aikaa!
tounge.gif

Takkeja voi saada nopeammin!
smile_org.gif

Edullisin ostopaikka on näppäimillä helposti selvitettävissä.
Itse ostin takin pohjoisesta heti ja housut tehtaan räätälöiminä etelästä n.2kk.toimitusajalla.
En ole hetkeäkään katunut Rukan Armax:in asuostoksiani.
Ei ole vesi tullut väärään paikkaan ja istuimellakin pysyy, sekä sopivankokoisena on hyvä vielä liikkuakin ilman mopoa.

Back