• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Rukka Outlast?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja suzuki03
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

suzuki03

New member
Onkohan tuo alusasu niin oiva kuin mainos"puhe" antaa ymmärtää...jotain Joulupukilta pitää toivoa
wink.gif

Mulla on ollut Rukan alusasuja outlastilla ja ilman. Molemmat laadullisesti hyviä, mutta outlastista ei mielestäni ole mitään hyötyä. Siinähän on suolaa muovikapseleissa lämpöä sitomassa ja luovuttamassa.

Ajopuvun vuorissa sitä myöskin mainostetaan. Siinä se toimii siinä mielessä että kun liikkeessä takkia helteellä sovittaa niin se tuntuu mukavan viileältä muutaman minuutin, siis sen aikaa että ehtii tehdä kaupat.

Teoria lämmön tasaamisesta on hyvä mutta meikäläisissä olosuhteissa lämmönvaihtelusykli on niin hidas että suolaa pitäisi olla kilotolkulla.

Mutta Rukan windstopper alusasu on kyllä erinomainen ja hintansa väärti.

...tiiä onko hintansa väärti, mutta hyvä se on. Ja toimii talvella erinomasesti myös työpuvun alla ihan jokapäiväsessä käytössä (välillä pesten tieytysti
tounge.gif
). Tietysti voi miettiä, että onko 2-3 kertanen hinta ok verrattuna "vastaaviin" muihin teknisiin alusasuihin, mutta itte ainaki olen tyytyväinen. On toki noita muitaki tuola kaapissa, mutta tuota on nyt tullu pidettyä.

Ei oo mun mielestä kovinkaan hyvä kylmillä keleillä, ku tuntuu että vaan jäähdyttää kokoajan. Lämpimillä paljon parempi.

Kuumilla keleillä olen käyttänyt, toimii hyvin. Kylmillä keleillä tuntuu vaan viileältä kaiken aikaa, ei sovi ainakaan tähän kroppaan.

Noi Rukan alusasut on niin kalliita, että samalla hinnalla saa jo 100% merinovillaisia alusasuja, jotka on mielestäni vähintään yhtä mukavia päällä ja kuljettavat kosteuden iholta pois ihan naurettavan hyvin. Merino ei myöskään ala päivän jälkeen haista kuolemalta, kuten nuo tekokuitumateriaaleista valmistetut alusasut tekevät.

Merino ei kuitenkaan pidä juuri yhtään tuulta, joten Windstopperia nämä eivät korvaa.

Ei ole Rukan outlast matskusta kokemusta, mutta Outlast sinänsä on mainio ja hyvä.

Outlastia löytty Jofaman kamoista ja muistakin - toimii.

kun on viileetä on lämmin ja kuumalla viileä...
Outlast sukkia tunnustan käyttäväni ja tyytyväinen olen niihin, parit Jofaman byysat on ko. materiaalilla ja toimii.

Back