Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
täysin samaa mieltä.Jos suhteutetaan aikakausiin mitenkään, niin
kyllä se on hayabusa, ei epäillystäkään. Varsinkin tämä K8-, custom spirit peräkappaleineen hipoo jo perverttisiä piirteitä, kun kyse on sporttisesta mallista..
Itse oon kyllä aina tykännyt RF:stä muuten, paitsi tietenkin tuosta perän leveydestä suhteessa takakumiin, mutta nythän siihenkin löytyy korjaussarjoja 300-leveiden kumien muodossaEi se RF niin paha ole kuin jotkut muut Suizat... mutta takakumeksessa lienee liian vähän painetta, edes tasainen matka-ajo ei kuluta rengasta tuollalailla.
Sitikka oli puolisoni mielestä, ja sanatarkasti ilmaistuna ruma kuin perkele. Ja hän on sentään Suomen ev. lut. kirkon pappi...Citroen BFG 1300
Kerran nähnyt ihan luonnossa tuommoisen. Kesti vähän aikaa tajuta, että on ollut ihan oikea tuotantovehje, eikä jonkun kyläsepän visio.
Jep viime vuonna Parolan MP-museolla otin kuvan, ruma ku perkele. Piti ihan kaks kertaa kattoa. Oli Ranskan kilvissä, mutta suomalaiset puuhakilvet päällä.
![]()
Ducati Diavel?
Yksi tuollainen, mutta punainen on ollut eräällä citikka korjaajalla suomessa jo pitkään.Sitikka oli puolisoni mielestä, ja sanatarkasti ilmaistuna ruma kuin perkele. Ja hän on sentään Suomen ev. lut. kirkon pappi...Citroen BFG 1300
Kerran nähnyt ihan luonnossa tuommoisen. Kesti vähän aikaa tajuta, että on ollut ihan oikea tuotantovehje, eikä jonkun kyläsepän visio.
Jep viime vuonna Parolan MP-museolla otin kuvan, ruma ku perkele. Piti ihan kaks kertaa kattoa. Oli Ranskan kilvissä, mutta suomalaiset puuhakilvet päällä.
kuva
Killinger & Freud saksasta edellisen euroopan yhdentymisen ajoilta...Onko tällainen oikeasti olemassa vai onko feikki? Ruma se on joka tapauksessa![]()
Miten niin ei oikeen kokosena?Kohtuu gauhee lienee pienois malli mutta silti kuka viddu ees tollasta tekis p-mallina...jotai rotia..
Mitä tekemistä asiantuntemuksella on tämän aiheen kanssa??No, trollihan tää on, mutta pakko kommentoida. Taitaa sen rice burnerin päältä näyttää kaikki rakennetut chopperit ja bobberit samalta. Eihän tuo osoita muuta kuin kommentoijan asiantuntemattomuutta...Ei oo minunkaan amerikkalainen käsitys kauneudesta koskaan oikein uponnut. Kaikki nää prätkänrakennus-ohjelmat on aina sitä samaa kopterin väsäystä samasta muotista. Rumia ja massakamaa...Varsinkin, kun kaikissa on tismalleen samat valomaskit, etuloksut jne. Sitten ollaan niin uniikkia.Minun mielestäni kaikki pyörät eivät voi olla ns. kauniita, mutta meillä jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseen rumuudesta ja kauneudesta. Minua henkilökohtaisesti ärsyttää se kun joku on rakentanut jonkun streetfighterin tai pitkäkeulan ja kehtaa niitä kehua lehtien sivuilla vaikka ovat rumia kuin fan.
![]()