• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Rumimmat moottoripyörät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja keitsi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mun mielestä järkyttävän ruma on Aprilia moto65:
Aprilia_Moto_65_Starck.jpg

Mutta samalla tossa on jotain viehättävää... Voisin ottaa itelle!
Makuja on monia.
Minulla on Ducati, Moto-Guzzi, Cagiva ja Vespa. Aprilia puuttuu viiden suorasta ja juuri tuo moto65 olisi se, minkä minä talliin tahtoisin.
Ehtaa keräilykamaa 100 vuoden päästä.

Tuo moto 6.5 ei kyllä itselläkään sijoitu rumien pyörien listassa kovinkaan korkealle...

Musta/tumman harmaa ei ehkä niin silmiinpistävä kuin tuo hopea/oranssi väritys.

Kelpaisi kyllä.

Makuja on monia.
Minulla on Ducati, Moto-Guzzi, Cagiva ja Vespa. Aprilia puuttuu viiden suorasta ja juuri tuo moto65 olisi se, minkä minä talliin tahtoisin.
Ehtaa keräilykamaa 100 vuoden päästä.

Nyt tuommoinen löytyy tallista ja hyvältä tuntuu.

^tuo Aprilia on aika järkyttävä :D

Itse omistamistani pyöristä Versys ja myös Tuono pääsee molemmat kyllä listalle, kumpikaan ei oikein silmää hivele. Mutta ne molemmat tulivatkin ajamista varten eikä kauneuskilpailuihin.

Pääsääntöisesti kaikki katetut japsikyykyt/sportit menee rumien osastolle. Katsoo sitten mitä tahansa aikakautta sitten -80 luvun milloin täyskatettuja kyykkyjä alkoi tulla ei niistä mikään ole kaunis tai tyylikäs.
Poikkeus on ehkä Blackbird, jonka muotoilu on kestänyt ajan hammasta suhteellisen hyvin, toisaalta eihän se mikään ihan "supersport" olekaan.

Kauniita pyöriä ei tässä kyselty, mutta tosiaan se toinen ääripää, ihan poikkeuksellisesti onnistunut muotoilu, katetuksi pyöräksi, on Ducati 916. Samaa pyörää pienillä päivityksillä valmistettu vuodesta 1994 (916) vuoteen 2004 (998) ja näyttää edelleen hyvältä:
916, 998 ja mun vähän tuunattu 748
eli samalla kertaa minun ensimmäinen, ainut ja viimeinen "sporttikyykky"... vaikka hieno onkin niin kaikki ns. kyykkypyörät on käytössä ihan persiistä :D

Craig Vetterin luomuksia 70-80 luvun vaihteesta .
Sama herra omisti tehtaan jossa kuuluisia Vetter katteita ja laukkuja aikanaan valmistettiin .

craig-vetter-challenger-128.jpg

8606cg.jpg

Tässä tämän vuoden muotoilua; hybridi ja 2 x airbag.
Mahtaisi päät kääntyä kun Esson baariin ajelee

2012_Ish.jpg

vaikka Busaa täällä niin usein moititaan niin mikäpä se lienee vuosivuodelta eniten myytyjen pyörien kärkikolmikossa :grin: ja miksi:dunno:
no, sen tiedän ainakin että työpaikan kissat käy ihan kuumana silittelemässä sitä ja haluavat kokeilla istua päällä(pyörän)..harmi kun olen naimisissa :kääk:

kommentteja muunmuassa siitä kun se on niin voimaa uhkuvan kokoinen ja muotoinen eikä näytä aliravitulta kevarilta niinkuin esim R1:nen.. :)-

mutta makuasioita-i like!:rakastunut:

Nyt tänäkesänä oppinut näistä moottoripyöristä sen, että rumuus voidaan lyhentää kolmeen kirjaimeen: BMW.

Oli ihan mikä bemarin malli tahansa, niin esteettisyys ei ole ollut mielessä, kun suunnittelijat on niitä pöhöpäissään piirrelleet... :sad:

Back