• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Rumimmat moottoripyörät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja keitsi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
On se BMW - Wunderlichin näkemys

BMW-20K1300R-20by-20Wunderlich_1.jpg

Citroen BFG 1300

mbk_21.jpg

mbk_20.jpg

mbk_31.jpg

Kerran nähnyt ihan luonnossa tuommoisen. Kesti vähän aikaa tajuta, että on ollut ihan oikea tuotantovehje, eikä jonkun kyläsepän visio.

Kävin koko ketjun läpi ja tämä jotenkin kolahti.. Niin perverssi laite että huh huh. Haluaisin itselleni. Olis niin päällikkö vekotin. Mikä pyörä sulla on? -No sitikkahan mulla.

Kävin koko ketjun läpi ja tämä jotenkin kolahti.. Niin perverssi laite että huh huh. Haluaisin itselleni. Olis niin päällikkö vekotin. Mikä pyörä sulla on? -No sitikkahan mulla.
No siitä vaan kauppoja hieromaan suomalaisen yksilön omistajan kanssa :D en tiedä onko noita Suomessa useampia kuin tämä yksi jonka kuvasin viime vuonna Tampereella, taisi tästä olla esittelykin jossakin lehdessä.
small

No siitä vaan kauppoja hieromaan suomalaisen yksilön omistajan kanssa :D en tiedä onko noita Suomessa useampia kuin tämä yksi jonka kuvasin viime vuonna Tampereella, taisi tästä olla esittelykin jossakin lehdessä.
small

No vot! Kyllä tuohon pitäs päästä jollain konstilla kiinni. Värikin kiimasempi kuin tuossa aiemmin esillä olleessa. Pitää vaimolle vaan vielä perustella että minkä takia tarvitsen 1300 kuutioisen citroen merkkisen moottoripyörän.. Heittokeikka siis! :thumbup:

No vot! Kyllä tuohon pitäs päästä jollain konstilla kiinni. Värikin kiimasempi kuin tuossa aiemmin esillä olleessa. Pitää vaimolle vaan vielä perustella että minkä takia tarvitsen 1300 kuutioisen citroen merkkisen moottoripyörän.. Heittokeikka siis! :thumbup:

Tuon Sitikan kohdalla vaikein tehtävä olisi perustella ITSELLEEN miksi v***ssa tuommoseen rahaa tuhlaisi :kääk::grin:

Tuon Sitikan kohdalla vaikein tehtävä olisi perustella ITSELLEEN miksi v***ssa tuommoseen rahaa tuhlaisi :kääk::grin:

Äläs nyt, se on susi lampaan vaatteissa, mutkakettujen kuningas.. tai sitten ei.

Tässä vielä oma näkemys rumimmasta moottoripyörästä:

yamaha-virago-535-11.jpg

Mahtava aihio 535 Virago ja lopputulos..:hanuria:

^ Mulle kelepais. Ehkä tuon katteen ottasin poies, ja stongan vaihtaisin matalampaan, mutta muuten näyttäs olevan ihan laatupalikoilla kasattu FXR.

Tuo tyyli on jenkkilässä kuulemma kuuminta hottia prätkänrakentelussa. Mua ei sillai nappaa.. :boring:

Hieno toi Paso oli 80-luvulla
Ja varsinkin saman muotoiluteeman piikit Cagiva Frecciat Erityisesti C12R. Seitsemän vaihdetta ja hansikaslokero tankin yläosassa. Ja niin leveet katteet ettei piikiksi tunnistanut (ainakaan ennen käynnitystä).

Hauskan näköisiä nämä HD:n päivitetyt yksilöt.

Jämäkän näköisen, asiallisilla jarruilla varustetun USD-keulan takaa paistaa runko, joka on kuin suoraan Helkama Raisusta.. :D

Tuo kyseinen palkkirunko FXR:ssä ja joissain matkamalleissa on HD:n tukevin runko ikinä, jonka on suunnitellut muuan Eric Buell.

Ja mitä tuohon kuvan pyörään tulee niin eipä tuossa kauheesti HD:tä enää ole, runko.. :jpstyle:

Tuo Paso on hieno, persoonallinen laite. Tavallaan.

noh, ei tuolla "pyörämaulla" mikä listasta löytyy kyllä paljon muita ulkonäöllisesti arvostella... huh:)-
En oo omiakaan kulkineita kaunottariksi väittänyt, mutta silti olen yhä sitä mieltä, että Hajapusa nyt vaan on ihan s.....nan ruma!:jpstyle:

FXRP_93.jpg

En tiiä bosozokuista, mutta tuossapa alkuperäisempi FXRP. Onhan tuo ylempi päivitetty versio nyt hitosti siistimpi kuin tämä valkoinen kokonaisuus. :grin:

Back