• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

rungon kiillotus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Julmuri
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ihan makeen näköinenhän siitä tuli.  
062802jumpie_prv.gif

Onnittelut onnistuneen projektin johdosta!  
biggrin.gif
älä hätäile vielä. tää on vielä kesken
biggrin.gif

ne vanteet...

buttrock.gif
Kokeilkaahan DWG Car autovahaa muovikatteille sekä metalli osille,on tautinen kiilto muovilla sekä kesto metallilla.
Jos on pinttymiä/hapettumia alumiinissa tai muussa metallissa/muovissa niin siihen käypi DWG metal polish.
Oon ite käyttäny ja musta on pirun hyviä tuotteita,ainut huono puoli että pitää tilata netistä en muista osoitetta mutta varmaankin Google tietää ku laittaa dwg hakusanaksi!!!!

Olen kuullut semmoista hurjaa huhua, että H-mallin ZXR:n runkoa ei meinaa saada kunnolla kiiltäväksi oikeastaan mitenkään. Eli jos Kwaakkusi on H-mallia, niin kannattanee varautua tappelemaan sen kiillottelun kanssa.
Itse olen kiillottanut 89 ZXR rungon ja kyllä kiiltää. En sitten tiedä kuinka vitusti sen kuuluu kiiltää tai muissa kiiltää, mutta peilipinta tasaisilla kohdilla. Oma kuva näkyy ja kaukaa.

Tietysti jos on joku julma pilkunnussija, niin tuota runkoahan saa hinkata ikuisuuden, että saa kaikki pienet naarmut ja kuopat veke. Itse tyydyn normaaliin peilikiiltoon, pienet naarmut ja kuopat ei haittaa.

Kyllä sen siis peilikiiltoon saa, mutta vaatii enemmän työtä tuon röpelö pinnan takia. Suorat pinnat alkaa kiiltämään aika pienellä vaivalla.

TOISTA KERTAA EN TEKIS!
veryangry.gif

Vielä ehtii hinkata ennen kesää ja sit on kyllä komee peilailla omaa kuvaa
smile_org.gif
löytää vaan kunnon möntjät että maalipinta lähtee helposti...

Back