Ruotsikätköily 2017

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Go-Za

TET Linesman Finland
Alustavaa lätinää mahdollisesta kätköilyreissusta Ruotsinmaalle Helatorstain aikoihin 2017.
Lähtö voisi olla paatilla Hesasta (tai halukkaille Turusta) keskiviikko illansuussa (24.5.2017) jolloin ensimmäinen ajopäivä olisi torstai 25.5.
Paluu jos olisi su-aamulla niin ajopäiviä olisi kolme ja jos paluu ma-aamulla olisi porukalle mahdollinen niin ajopäiviä tulisi neljä.

Kiinnostuksensa ilmaisseet:
Go-Za
terppa23
LoneWolf
pleksi
jlik
Maaemo
Terhis
daddy0
Finders
Stroh
....

Viimeksi muokattu:
Tämä vakavaan harkintaan, sikäli kun saan aikaiseksi päivittää kaluston/testata tuon nykyisen luotettavaksi. Joko versys tai pikku-stormi harkinnassa, mutta tuli hakattua sen verta satalappusia tuon nykyisen raadon remppaan, että tarttis jokunen tonni vielä ajella.

Kiinnostaa ehdottomasti. Aika vähän on tullut käytyä Tukholman ulkopuolella.

Jos saa ehdottaa, niin voisi tavoitella jotain saman mittakaavan päivämatkaa/liikkeelläolotunteja, kuin Viron reissulla. Ainakin minusta ne oli passeleita. Tietysti sen mukaan, miten kohteiden kannata sopii.

Näin äkkipäiten ajateltuna kolme ajopäivää ja paluu sunnuntaina kuulostaa myös hyvältä, mutta kai maanantaina paluunkin saisi järjesteltyä.

Luulin että Atlantin vallin jutaajat on tottunu niihin 500km:n päivämatkoihin!!

Menee helposti. Menee vaikka 850km niinkuin meni nyt kesäkuussa ja sato lunta ja räntää. Mutta ihan kiva joskus ottaa reissulla löysemmin :;):

Mulle olisi todella huono tuo vasta maanantaina paluu (ellei sitten ole niin aikaisin, että ehdin töihin aamulla), kun tuossa alkaa viimeinen kouluviikko ja silloin on aina jotain erikoisohjelmaa ja vaikea saada vapaata. Meillä ei edes taida olla tuo perjantai vapaa, joten joudun jo siihen pyytämään virkavapaan :sad: . Eli jos vain mahdollista, paluu jo sunnuntaina olisi parempi. Muuten toki olen ehdottomasti mukana (jos vaan mulle se perjantai vapaaksi myönnetään :right: ).

Viikkari on satamassa 09.30 -Silja 09.55 Ja Silja on todennäköisesti halvempi.

Eli ei ehdi... tai no, riippuu lukkarista ja ohjelmasta, mutta todennäköisemmin pitäisi olla jo 8.20 töissä :( . Kyllähän tuota nyt voi aina kysyä, saako ma-aamupäivän vapaaksi, mutta tosiaan mielummin su paluu...

Tää on just tällaista aina... se 10 vk kesäloma on ihan kiva, mutta oma huono puolensa on myös siinä, kun ei voi lomien paikkaa itse päättää :no:

Vähän kun noita reittejä kattelin niin tuntuu ettei mitään kerkiä jos "vain" kolme päivää ajellaan. Lähdettäiskö alustavasti siitä että ollaan 4 päivää eli paluu maanantaina aamulla?

Vähän kun noita reittejä kattelin niin tuntuu ettei mitään kerkiä jos "vain" kolme päivää ajellaan. Lähdettäiskö alustavasti siitä että ollaan 4 päivää eli paluu maanantaina aamulla?

No mulle sopii paluu ma aamuna. Nuutuneena sitten suoraan duuniin. :p

Kai sen saa onnistumaan... Ja jos ei, niin sitten pitää vaan jättää vika päivä väliin ja ajaa yksin laivaan :(

Vahva ehkä täältäkin. Vaikka enhän mä teidän kanssa ole koskaan reissannut, joten koitetaan jos pääsisi tutustumaan kätkötapaamisessa vielä tänä kesänä.

Niin ja itselle olen laittanut rajan, että alle 100 tehdyn kätkön en kehtaa lähteä.

Vahva ehkä täältäkin. Vaikka enhän mä teidän kanssa ole koskaan reissannut, joten koitetaan jos pääsisi tutustumaan kätkötapaamisessa vielä tänä kesänä.

No eipä tuo iso ongelma ole, ei tämän kevän Viroreissullakaan kaikki olleet toisiaan tavanneet aiemmin :) . Kyllä sitä sitten reissatessa tutustuu :thumbup: . Eli mukaan vaan jos aikatauluihin ja budjettin sopii :thumbsup: .

Back