pleksi
New member
Nonii, uusi ajopeli on hallussa
Mikä tuli ja missä kuva? Nokkalan Majakankin olit kuitannut ilman kuvaa pyörästä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nonii, uusi ajopeli on hallussa
Mikä tuli ja missä kuva? Nokkalan Majakankin olit kuitannut ilman kuvaa pyörästä![]()

Jos vaikka saataisiin sovittua joku aika, ja käytäisiin porukalla.
Minäkin olen ajatellut, että kävisin keskiviikkona jossain alkuillan huitteilla Buffalossa. Houtskari olisi myös kiva käydä, mutta saas nähdä ehdinkö.
Oisko muita lähdössä Buffaloon? Jos vaikka saataisiin sovittua joku aika, ja käytäisiin porukalla.
Porukkaa oli ilmeisesti majoittumassa Faffasiin tuoksi ke-to yöksi? Pitänee kysellä vieläkö sinne yksi mahtuisi.
Mä olen yrittäny saada mökkiä sieltä Faffasista, mutta se ei uskoltanu luvata että sinne pääsee. Siispä mulla on yks huone varattuna sieltä (joka vapautuu jos mökkiin pääsee).Porukkaa oli ilmeisesti majoittumassa Faffasiin tuoksi ke-to yöksi?
Yamaha Tracer 700 vuosimallia 2017 päätyi alle, sinisenä kun punaisia ei saanut[/ATTACH]

Voisin olla kiinnostunut, tarkoitus olisi lähteä joskus alkuiltapäivästä keskiviikkona liikkeelle (hattuvakiolla siinä kello 15 paikkeilla voisin arvella).
Porukkaa oli ilmeisesti majoittumassa Faffasiin tuoksi ke-to yöksi? Pitänee kysellä vieläkö sinne yksi mahtuisi.
Minäkin olen ajatellut, että kävisin keskiviikkona jossain alkuillan huitteilla Buffalossa. Houtskari olisi myös kiva käydä, mutta saas nähdä ehdinkö.
Oisko muita lähdössä Buffaloon? Jos vaikka saataisiin sovittua joku aika, ja käytäisiin porukalla.
Voisin myös olla kiinnostunut, jos aikataulut saadaan täsmäämään. Mulla kun on pakollinen arvostelukokous ke klo 14.10 alkaen ja se on pakko lusia ennen kun voi lähteä liikkeelle. Jos kaikki menee putkeen, voisin päästä lähtemään n. klo 15 Espoosta, mutta 100% varmaksi ei voi sanoa kauanko kestää![]()
Eikä siitä väristä kannata niin välittää. Se on oikeesti vaan ihan puhetta, että punainen on nopeampi![]()

Täytyy näköjään kaivaa hellehattu esiin.

Tsekkaa kätkösivulta Ahvenaanmaan karttaa... Siinä ne kätköt on.Onkos sulla listaa kätköistä missä tullaan käymään?
Tsekkaa kätkösivulta Ahvenaanmaan karttaa... Siinä ne kätköt on.
Ahvenanmaan kartta <-> Reittikartta ovat eri asioita. Kun katsoo sitä Ahvenanmaan karttaa niin siinä näkyy ne kätköt missä käydään. Eli kaikki.Toi sun reittikartta on niin täynnä pisteitä etten viitti tarkistaa jääkö joku kätkö käymättä.