• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

RYHÄNEN 2006

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ÄIJÄ
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
vanha photoshoppikuva
confused_orig.gif

Lisäksi Biken tuoreimmassa numerossa on kuva 2006 R1:stä. Ei voinut kuin ihmetellä ja nauraa päälle. Kaverit on päättäneet sitten laittaa painoon jonkun neropatin tekemän photoshopin joka on kierrellyt netissä jo useita viikkoja ellei kuukausia.

Ei voi kyllä muuta kuin ihmetellä tuota touhua. Oli kyllä viimeinen irtonumero jonka ostin.

Niinköhän tuo yllä oleva lainaus TÄSTÄ topicista viittaa juuri tuohon kuvaan...  
nixweiss.gif

Heh! Ei kai siinä Biken kuvassa sentään lukenut katteessa "yamamaha", niin kuin tuolla...
tounge.gif

Ja tuosta vois sitten käydä yamamahan inssit kattomassa miten sitä seuraavaa ykköstä ei piirretä
crazy.gif
tällanen mielipide mulla

Ei voi muuta sanoa kuin, että EI SAATANA! jos se tuon näköisenä tulee. Mitä itse kyllä epäilen suuresti, kannattaa varmaan vilkuilla uuden R6 muotoja, sieltä se varmaan alkaa löytymään, mikäli se täksi vuodeksi sen suuremmin päivittyy.

Miten kauniin -04 mallin jälkeen esiteltäisiin sama pyörä fazerin etukatteella?

Ovat näköjään Yamahan viralliset kuvat vuotaneet jo nettiin. Ja tässä uusi R1

06R1001_e.JPG

Eli eipä näytä muuttuneen kovinkaan paljoa.

Jos ikinä kuolaisin muoviluotien perään niin nyt sen tekisin... Aika hemmetin makee väritys, ja muodot...
inlove.gif

Mielestäni Yammu voisi tehdä noille varsivilkuille jotain. Minä en tykkää niistä. Tokihan ne voi vaihtaa minivilkuiksi... Silti oli tuossa photoshopatussa kuvassa vilkuissa muotoilun oikea suunta. Ei välttämättä ihan niin suuret kuitenkaan. Mitä tuohon väriin tulee, niin ymmärtääkseni musta-väri oli jo tänä vuonna muualla kuin sarvikuonojen maassa meillä Suomessa

2006 mallin R1:seen pitäisi tulla 3hv:ta lisää. Kuvassa oleva malli on R1 SP, jossa on Öhlinsit ja Marchesinin vanteet. Hinta tullee olemaan ihan muuta kuin vakio R1:sen.

Musta väri oli viime vuonna ainoastaan jenkeissä, mutta kuvassa oleva pyörä ei ole täysin musta, ainoastaan tankki ja takasatulan yläosa ovat mustia.

Back