• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

ryhmä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Eza
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Eza

New member
Mitenkäs sen osais arpoa mihinkä ryhmään kuuluu kun ilmottautuu tuollaisille ratapäiville. Itse kerran käynyt radalla silloin mopona oli busa, nyt tarkoitus mennä toisen kerran mopona gsx 1400.

Vähän samaa oon miettiny ittekkin. Hitaaseen ryhmään ilmoittautuisin, jos ilmoittautuisin. Eka kesä vasta menossa ja alla vanhaa kalustoa.
Kai niitä ryhmiä voi sitten vaihtaa siellä paikan päällä vielä jos tuntuu, että jää jalkoihin tai päinvastoin..

Kannattaa varmaan aina mennä siihen hitaimpaan, jos ekoja kertoja menee ajelemaan.
Siitä on sitten mukavampi tarvittaessa siirtyä nopeampaan kuin toisinpäin...

Hitaassa ryhmässä on hyvä ajaa vaikka olisi vähän nopeampikin.

Kun menee sinne aika kärkeen lähdössä, niin pääsee kaikista ohi aika pian ja sitten saa ajella ilman ohitettavia ja takaatulevia ohittajia ainakin jonkin aikaa ennenkuin tavoittaa muut kierroksella.

Pekka
omg.gif
omg.gif
omg.gif

Hitaaseen aluksi .. kyllä sieltä ylöspäin pääsee, jos tarvetta tulee ..
smile_org.gif
+1 ... olen käynyt ite tasan kerran radalla ja motolla ajellut nyt 4 kesää... Eikä tulis mieleenikään mennä vielä pois hitaasta ryhmästä. Eli ei se hidasryhmä sentään niiiiiiiiiiiiiiiiin hidas ole!

Hitaaseen aluksi .. kyllä sieltä ylöspäin pääsee, jos tarvetta tulee ..  
smile_org.gif
+1 ... olen käynyt ite tasan kerran radalla ja motolla ajellut nyt 4 kesää... Eikä tulis mieleenikään mennä vielä pois hitaasta ryhmästä. Eli ei se hidasryhmä sentään niiiiiiiiiiiiiiiiin hidas ole!
Joo, ihan hyvä on lähteä hitaasta liikkeelle, mutta ei saa tulla liian suurta kynnystä siirtyä keskiryhmään, kun kokemusta ja nopeutta on tullut. Jos olet hitaan nopeimpia niin seuraavaan ryhmään vain. Ei se keskiryhmäkään mikään nopea ole. Sillä tavalla kehittyy ja mielenkiinto pysyy.

Mitään kierrosaikoja tuskin saat selville järjestäjiltä (ryhmien välisistä ajoista) muutakuin kellottamalla keskiryhmää ja vertaamalla omiin aikoihisi. Sillä tavalla se selviää. Täällä voisi tietysti ihmiset kertoa missä ryhmässä ajavat ja mitä aikoja milläkin radalla.

Back