Rykköstä himoitsen...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja HaveNoFear
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

HaveNoFear

New member
Tarkoitus olis ruveta tiirailemaan -98 tai uudempaa R1:stä seuraavaksi rakastajakseni. Kaipailisin käyttökokemuksia sekä vinkkejä siihen, mihin kyseisestä mallista erityisesti kannattaa kiinnittää huomiota=tyyppivikoja?!?!? Khitosh

Muista ihan ensimmäisenä tarkistaa eturenkaan kiinnitys. Olen nähnyt useita yksilöitä, joissa rengas on ollut erittäin höllässä, tai jopa kokonaan irronneena tiestä. Minunkin pyörässäni sitä esiintyy ajoittain, mutta onneksi varsin lievänä..
cool.gif

062802moto_prv.gif
-03 ei ainakaan kohdalle ole osunut mitään merkillistä, eli osta pois vaan..

Terve. Itsellä oli kans vm-00 45tkm. mittarissa kun myin pois, tosi tyytyväinen olin pyörään
thumbs-up.gif
Voimaakin on kiitettävästi. Ajoasento on tiivis. Exuppeja oon kuullu että ois menny mutta eiköhän netkin ole jo mennyt jos jotain olisi. Niin ja itse ostaisin juuri tuon vm-00 etiäpäin olevan päivitetyn mallin.

Jos raha riittää niin osta ruiskuversio eli 02->. Vanhemmissa ei toki mitään vikaa. 98-01 hiukan äkäsemmän tuntuinen kuin 02ja03. Johtunee varmaankin ruiskupelien tasaisemmasta vääntökäyrästä.
Kone melkein sama 98-03, joten niiden suoritus kyvyssä ei eroja. 02 tuli kaasarin tilalle ruisku.

Varmista että kansi on kunnossa. Rykkösissä on ollut ongelmia venttiilinohjureiden kanssa; kuluu väljäksi ennen aikojaan. Silloin on tiedossa kallis kansiremontti.

Mulla olisi juuri sopiva peli myynnissä  
062802jumpie_prv.gif

http://www.nettimoto.com/451652
Hieman liikaa hintaa! Hieno peli kyllä  
thumbs-up.gif

Onko pitkiltä kuskeilta mielipiteitä miten siihen pystyy ahtautumaan Oma pituus 196...

Hinnathan on aina sovittavissa  
wink.gif
ja jos hintatasoa katselet niin aikalailla ton verran ne maksaa ja liikkeissä vielä enemmän. Itse olen myöskin 196 pitkä ja hyvin on ajaminen onnistunu. Ota ihmeessä yhteyttä jos kiinnostaa pyörä. Itsellä elämäntilanne siinä mallissa, että mopoilu jää vähäksi aikaa  
confused_orig.gif

Mulla olisi juuri sopiva peli myynnissä
062802jumpie_prv.gif

http://www.nettimoto.com/451652
Hieman liikaa hintaa! Hieno peli kyllä
thumbs-up.gif

Onko pitkiltä kuskeilta mielipiteitä miten siihen pystyy ahtautumaan Oma pituus 196...

Hinnathan on aina sovittavissa
wink.gif
ja jos hintatasoa katselet niin aikalailla ton verran ne maksaa ja liikkeissä vielä enemmän. Itse olen myöskin 196 pitkä ja hyvin on ajaminen onnistunu. Ota ihmeessä yhteyttä jos kiinnostaa pyörä. Itsellä elämäntilanne siinä mallissa, että mopoilu jää vähäksi aikaa
confused_orig.gif
Mulla on pyörän ja auton myynti edessä vielä mutta kunhan niistä eroon pääsen niin pitää hankkia moinen... 9000€ on sellanen yläraja hinnalle!?! Sen takia vuosimalliksi ilmotinkin -98 tai uudempi. Tietysti ostan 2007 mallin jos sen 9000€ saan
tounge.gif
Mutta pidetään mielessä jos vaikka jotenkin hinnasta päästäisiinkin sopuun
thumbs-up.gif

Varmista että kansi on kunnossa. Rykkösissä on ollut ongelmia venttiilinohjureiden kanssa; kuluu väljäksi ennen aikojaan. Silloin on tiedossa kallis kansiremontti.
Milläs sen kannen varmistaa paitsi kysymällä?!? Tietysti worst case scenarion saatanallinen mekastus on varmaan helppoo mutta muuten...  
withstupid.gif
Kysymällä, kuuntelemalla ja ajamalla.. Kyllähän se tuntuu liian lussultakin jos venttiilit ovat väljät eivätkä pidä..

Ajelin kaverin rykkösellä jossa oli ohjurit menny, ja olihan se melko tuhnun oloinen kun vertas omaan entiseen rykköseen.

Milläs sen kannen varmistaa paitsi kysymällä?!? Tietysti worst case scenarion saatanallinen mekastus on varmaan helppoo mutta muuten...
withstupid.gif
Kysymällä, kuuntelemalla ja ajamalla.. Kyllähän se tuntuu liian lussultakin jos venttiilit ovat väljät eivätkä pidä..

Ajelin kaverin rykkösellä jossa oli ohjurit menny, ja olihan se melko tuhnun oloinen kun vertas omaan entiseen rykköseen.
Eli pitää käydä testaa montaa ja vähän vertailla, tosin tää nyt oli muutenkin suunnitelmissa mutta kiitoksia neuvosta
thumbs-up.gif

Tietääpähän vähän mitä noissa on vikana jos on...

Back