G
Guest
Guest
Tuo kevään uutuuksien arviointi oli hauska vitsi...kevään paras mopo on siis Moto Guzzi Griso: Naamaa naurattaa kun tällä ajaa! Pieni piru istuu olalle ja käskee... 88hv, 227kg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toivottavasti se oli oikeasti vitsinä otettava osio. Kunpa ei olisi esimakua tulevasta tyylistä. Joko suoraan mainoksista kirjoitettua tai sitten jotain ihan käsittämättömiä kirjoitusvirheitä.Tuo kevään uutuuksien arviointi oli hauska vitsi...kevään paras mopo on siis Moto Guzzi Griso: Naamaa naurattaa kun tällä ajaa! Pieni piru istuu olalle ja käskee... 88hv, 227kg
Tais viedä vähän liikaa Smoton vähiä rahoja, eli tuli suunniteltua kalliimmaksi.Vähän ihmetyttää tuo mainos: Uusi lehti näytenumero.... kädessäsi on nyt uusi lehti S-moto![]()
Mitä tapahtui sille ensimmäiselle smoto lehdelle? Sattuu nimittäin olemaan hyllyssäni numero 1/2005, smoto Suomen uusi moottoripyörälehti. Niin sitä ei tainnut tulla kaiketi kuin se yksi kappale, vaikka 4/vuosi piti ilmestyä.... haudattiinko kyseinen lehti kaikessa hiljaisuudessa, vai mitä tapahtui, kun minulle ei ainakaan muita numeroita tullut sitten.![]()
Kööpi olet oikeassa se oli varmaan hauska vitsi. Ajattele niitä orpoja jotka ajaa pyörillä missä on alle 200Nm vääntöä. Pilailu mielellä liikenteessä kaikki.Tuo kevään uutuuksien arviointi oli hauska vitsi...kevään paras mopo on siis Moto Guzzi Griso: Naamaa naurattaa kun tällä ajaa! Pieni piru istuu olalle ja käskee... 88hv, 227kg
Ainakaan niiden isit tai äitit ei ole maksanut niitä mopojaAjattele niitä orpoja jotka ajaa pyörillä missä on alle 200Nm vääntöä.
Kylläpä tuo tuli, jäsenyys ainoastaan Motorg:ssaTää on eka numero vasta. Ja kyllä, olemme toimittaneet lehtiä varten osoitetiedot smotolle, MotOrgin jäsenille pitäisi kyseinen aviisi tulla.Mulle ei ainakaan ole koskaan moista aviisia tullut. Ja olen vain MotOrgin jäsen.
Jaa, olikkonää se kun voitti sen kuuluisan teepairan?Kyllä kait sitä pari arpaa vois kannatuksen vuoksi ostaa, perinteisesti.Ajattelin käydä messuilla ostamassa Smoton mp-arvan, jos vaikka Harley-Parkinsonin voittaisin pihaan...
Tais tulla voittokiintiöt täyteen kerrasta viime syksynä Smoton risteilyllä........
Eipä tullut teepaitaa, mutta jossakin vaiheessa pitäis kait poiketa AllRightilla...Jaa, olikkonää se kun voitti sen kuuluisan teepairan?
Sama vika, lehti taisi tulla toissapäivänä.Kylläpä tuo tuli, jäsenyys ainoastaan Motorg:ssaTää on eka numero vasta. Ja kyllä, olemme toimittaneet lehtiä varten osoitetiedot smotolle, MotOrgin jäsenille pitäisi kyseinen aviisi tulla.Mulle ei ainakaan ole koskaan moista aviisia tullut. Ja olen vain MotOrgin jäsen.![]()