• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

S-moto uusi lehti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pave.
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tuo kevään uutuuksien arviointi oli hauska vitsi...kevään paras mopo on siis Moto Guzzi Griso: Naamaa naurattaa kun tällä ajaa! Pieni piru istuu olalle ja käskee... 88hv, 227kg

Tuo kevään uutuuksien arviointi oli hauska vitsi...kevään paras mopo on siis Moto Guzzi Griso: Naamaa naurattaa kun tällä ajaa! Pieni piru istuu olalle ja käskee... 88hv, 227kg
Toivottavasti se oli oikeasti vitsinä otettava osio. Kunpa ei olisi esimakua tulevasta tyylistä. Joko suoraan mainoksista kirjoitettua tai sitten jotain ihan käsittämättömiä kirjoitusvirheitä.
biggrin.gif

Vähän ihmetyttää tuo mainos: Uusi lehti näytenumero.... kädessäsi on nyt uusi lehti S-moto
omg.gif

Mitä tapahtui sille ensimmäiselle smoto lehdelle? Sattuu nimittäin olemaan hyllyssäni numero 1/2005, smoto Suomen uusi moottoripyörälehti
omg.gif
. Niin sitä ei tainnut tulla kaiketi kuin se yksi kappale, vaikka 4/vuosi piti ilmestyä.... haudattiinko kyseinen lehti kaikessa hiljaisuudessa, vai mitä tapahtui, kun minulle ei ainakaan muita numeroita tullut sitten.

Vähän ihmetyttää tuo mainos: Uusi lehti näytenumero.... kädessäsi on nyt uusi lehti S-moto  
omg.gif

Mitä tapahtui sille ensimmäiselle smoto lehdelle? Sattuu nimittäin olemaan hyllyssäni numero 1/2005, smoto Suomen uusi moottoripyörälehti  
omg.gif
. Niin sitä ei tainnut tulla kaiketi kuin se yksi kappale, vaikka 4/vuosi piti ilmestyä.... haudattiinko kyseinen lehti kaikessa hiljaisuudessa, vai mitä tapahtui, kun minulle ei ainakaan muita numeroita tullut sitten.
Tais viedä vähän liikaa Smoton vähiä rahoja, eli tuli suunniteltua kalliimmaksi.

Kööpi olet oikeassa se oli varmaan hauska vitsi. Ajattele niitä orpoja jotka ajaa pyörillä missä on alle 200Nm vääntöä. Pilailu mielellä liikenteessä kaikki.
Hauskoja vitsejä kaikki alle 160hp/250Nm mun silmissä myös.

Juu meinasin tässä ihmetellä että ei oo lehteä näkynyt postiluukussa, mutta noiden edellä olevien juttujen perusteella en taidakkaaan olla huolissani ja ihmetellä missä lehti on.

Huolimaton kieli ja typot kiinnittivät huomiota. Toivottavasti syynä on enemmänkin pääkirjoituksessa mainittu "lyhyt toiminta-aika" kuin esim. hällä väliä -asenne. Oikolukua ja tarkkuutta aviisi ainakin kaipaisi.
baaa.gif

... juu, aina joku jaksaa niuhottaa...
tounge.gif

Tänään oli tipahtanut lehti luukusta. Eipä ollut järin laadukasta luettavaa, mutta pitää muistaa ettei se maksanut mitään ja kyseessä oli vasta ensimmäinen numero. Toivottavasti taso paranee jatkossa.

Sieltähän se postiluukusta kolahti. Täytyy sanoa, että tuntuu olevan tuollaisille n. 50 v motoristimiehille suunnattu... Eipä paljon mielenkiintoa löytynyt juttuaiheisiin.
confused_orig.gif

Mulle ei ainakaan ole koskaan moista aviisia tullut. Ja olen vain MotOrgin jäsen.
Tää on eka numero vasta. Ja kyllä, olemme toimittaneet lehtiä varten osoitetiedot smotolle, MotOrgin jäsenille pitäisi kyseinen aviisi tulla.
Kylläpä tuo tuli, jäsenyys ainoastaan Motorg:ssa
wink.gif
Sama vika, lehti taisi tulla toissapäivänä.

Mullekkin tuli  ja läpi tuli lukastua kera kahvia hörppien vaikken sieltä oikeen ittelleni mitään löytänyt.
confused_orig.gif

Tännekin lehti tipahti, ja vaan MotOrgin jäsen olen..
Mutta eipä ollut kummoista luettavaa.

Back