s4r testastretta

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jake82
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ihan kiva, tosin hintakin lienee edelleen sitä tyyriimmänsorttista.
Jep, tosin ehkä vähän liikaa jo noita lauhduttimia lähinnä tuo hillitön öljynviilentäjä, oma mielipide
wink.gif
 
Viririviviririri... Juu, hiano on. Ja melkoinen tehopakkaus.

Kelpais kyllä, vaikka toisaalta putket molemmilla sivuilla onkin enempi mun mieleen ja paikka kahdelle ei haittaisi...
 
Lähtötilanteen voimaluku tiputettu, lienee jälleen kerran helposti palautettavissa. Hintaveikkaus alle 18-19 k€..?!

-tkk
 
Ihan kiva, tosin hintakin lienee edelleen sitä tyyriimmänsorttista.
Jep, tosin ehkä vähän liikaa jo noita lauhduttimia lähinnä tuo hillitön öljynviilentäjä, oma mielipide
wink.gif
Onneksi on se 'karvalakkimalli' S2R 1000DS, joka ainakin minusta näyttää jopa paremmalta, kun se ilmajäähy sopii siihen nakuun kuin nakutettu, eikä hintakaan ole ihan niin paha. Eihän tuo tosin ole olleskaan yhtä räyhäkkä menijä, mutta ihan kivasti sekin liikkuu, ja suorastaan huolestuttavan hauska sillä oli ajaa, etenkin kaupunkiliikenteen seassa...
 
Lähtötilanteen voimaluku tiputettu, lienee jälleen kerran helposti palautettavissa. Hintaveikkaus alle 18-19 k€..?!

-tkk
Jälleen kerran... Voitko valaista vähän enemmän mistä on kyse? Onko jotkut mallit olleet rajoitettuja ostettaessa?
Ducati-miesten sisäpiirijuttuja
biggrin.gif
Joo...
biggrin.gif
Minäkin siirtyisin mielelään sisäpiiriin S4R S:llä, lompakko on vaan eri mieltä.
Oikeesti, tarkoittiko tuo että koneessa on virivaraa jota saa perustempuilla (lastua, putkea) ulos?
 
Päästö- ja melunormien tiukennettua lienee tehoja ja alavääntöä vähän vähemmän vakiona kuin olis muuten. 2-pyttysissähän nuo melunormit on hankalampi saavuttaa ku 4-pyttysissä ja mm. sen takia on liian pitkiä välityksiä (ohiajomelu) vakiona. Laihalla ne kaikki taitaa käydä vakiona alakierroksilla päästöjen vuoksi.
 
Samaa saaste- sekä melumääräysjuttua se on kaikissa nykyään. Twineissä eriityisesti. Savupiiput+lastu+mahdolliset ilmanoton muutokset "vapauttavat" aika kivasti lisävoimaa käyttöön.
Samalla saadaan se mittauskohdan kuoppa pois.

Mitähän eri kamoja uuden S4R:n moottorissa on verrattuna S4RS:än? Mä luulen että ainoa muutos on moottorinohjauksessa. Ei tiedä vielä tosin varmaksi.

-tkk
 
Toi Ducen tyyli tuoda joku tietty moottori tai varustelumalli ensin erikoisässämallina markkinoille ja sitten vuoden päästä siirtää se "perusversioon" on kyllä aika ärsyttävä. Jos olis s4rs:n ostanu, niin kyllä ny ottais kupoliin... siinä vois tuntea ittesä kusetetuksi
veryangry.gif

Onneksi satun tykkäämään noista just sillai vanhan mallisena. Malliuudistus on vaan hyväksi. Tekee omasta "perinteikkäämmän"...
wink.gif
 
Mie en mittään tiedä näistä... mutta eikös tuo S-malli ole Öhlinsin alustalla (Väittävätkö koneessa olevan edes mitään eroa?).
 
Kesä tuli liian myöhään.Sain omastani lopultakin kaivettua katalysaattorin pellolle ja nyt laulaa mukavasti.
062802jumpie_prv.gif
 
Kesä tuli liian myöhään.Sain omastani lopultakin kaivettua katalysaattorin pellolle ja nyt laulaa mukavasti.
062802jumpie_prv.gif
Pakko vähän udella, eli mitä muuta olet tehnyt..Ilmeisesti slipari/kokoputkisto, miten koneen säätö.Pistitkö termignonin setin?Loppuuko katin poisvaihdolla se ärsyttävä kurlutus?Niin ja onko pyörä siis tämä uus malli eli s4r testastretta?
 
Ei kun vanha S4R ja termarin käyräsarja katin tilalle ja pömpelit vaihdoinkin jo aikanaan, eli putket edelleen oikealla puolella.
Mutta katalisaattori kun lensi nurkkaan , niin tuli mökä tilalle ja nyt jytää kunnolla.Melkein hävetti sisäpihalle kerrostaloaluella kurvata.
Kone on säädetty ammattimiehellä ja kurlutus vaihtui kunnon jytinään.
Nyt rokkaa!

Pieni verotus tuli tilalle.Putkisto kulkee oljyropun alta, eli putkea raoteltava, ennenkuin pääsee öljyjä vaihtamaan, mutta ei haittaa.
Kuulema menee optimaalisemmin siitä.
 
Ei kun vanha S4R ja termarin käyräsarja katin tilalle ja pömpelit vaihdoinkin jo aikanaan, eli putket edelleen oikealla puolella.
Mutta katalisaattori kun lensi nurkkaan , niin tuli mökä tilalle ja nyt jytää kunnolla.Melkein hävetti sisäpihalle kerrostaloaluella kurvata.
Kone on säädetty ammattimiehellä ja kurlutus vaihtui kunnon jytinään.
Nyt rokkaa!

Pieni verotus tuli tilalle.Putkisto kulkee oljyropun alta, eli putkea raoteltava, ennenkuin pääsee öljyjä vaihtamaan, mutta ei haittaa.
Kuulema menee optimaalisemmin siitä.
Perhana, pakko repiä ens kaudeksi tuo katti veks, jos kerta noin paljon vaikuttaa.Kyllähän se katalysaattori ahdistaa..Tuo öljypropun ongelma on ilmeisesti ainoastaan termignoneissa .Näissä ns.ei merkkikäyrissä tuota ei ilmene,mutta väliäkö tuolla..
 
Mikä katalysaattori? Ei oikeassa Monsterissa mitään kattia oo... eikä inkontinenssisuojia...
033102bebe_1_prv.gif
 
Back
Ylös