• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Sää syksy alpit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jone76
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Saako kysyä: miksi jo Innsbruckista himaan, kaikki riemuhan alkaa siitä etelään päin....??:orgmp2::orgmp2:

Aika on rajallinen :) Kaverin kanssa tulee vietettyä muutama päivä myös Berliinissä ja Munchenissä, niin ei sitten "ehditä" Innsbruckia alemmas. Vielä kun molemmat on kuskeja, jotka ei kehtaa istua/suorittaa pyörän selässä kellon ympäri, vaan pitää päivämatkat maltillisina ja nautiskella matkanteosta. :jpstyle:
Ja eihän nuo paikat tuolta mihinkään katoa, vaan kesä se on ensi vuonnakin.

Toivotaan et kelit paranee Itävallassa, tällä hetkellä aika paskaa ajokeliä, jopa 6- 10 c:sta ja vettä/räntää/lunta ainakin jo vähän korkeammalla...

Taisi tulla vastaus puvun vuorien mukaanottamiseen, mutta komppaan kuitenkin niiden mukana pitämistä. Itsellä ollut aina mukana ja sen kerran kun niitä tarvii, niin olen ollut todella tyytyväinen. Lumisateessa ja muuten kylmässä on ikävä ajella ilman niitä.
Sporttikerraston ottaisin mukaan joka tapauksessa, toimii kylmällä ja kuumalla.
Vinkkinä vielä noiden puvun vuorien kuljettamiseen: Itse ostin vuosia sitten niitä vakuumipusseja, joihin vaatteet pakataan ja sitten puristetaan ilmat pois. Menee sivulaukuissa todella paljon helpommin. Ainakin mun vuoret kun pakkaa laukkuun paljaallaan, niin tuntuu että se on jo niistä täynnä.
Pusseja myy ainakin Polo tai Louis.

jussi

Toivotaan et kelit paranee Itävallassa, tällä hetkellä aika paskaa ajokeliä, jopa 6- 10 c:sta ja vettä/räntää/lunta ainakin jo vähän korkeammalla...

Huomasin tämän myös pari päivää sitten. Etelä-Euroopassa näyttää muutenkin olevan iso matalapainekeskus, joten eiköhän se sieltä väisty.

Back