• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Saako enduroon laittaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jarkko
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Hondalinjalla =) TransLappiin VTR:n pata - luulis V2:sen istuvan toisen tilalle helpommin kun rivinelosen yks'mukisen paikalle. Vaikkei tuosta nyt ei taida hääviä supermotoa tulla...
Ei niin! siitähän tulee varadero ja håndahan teki sen jo itse
idea3.gif

Joo, oli tossa muuta asiaa katsastus asemalle ja kysyin samalla asiaa.
Oikeen sitä miehissä suunniteltiin ja vielä puhelimella varmistusta asiaan, ei onnistu.
Jos kone olis noinkin paljon tehokkaampi (n.50 hv :stä n.100 hv:n), pitäis tehtaalta hommata todistus, että runko kestää.
Ja kun runkoa ei saa hitsata, mites sen sinne laittaa..
PRKL
veryangry.gif
Muuttaiskohan ruÅttiin..

Kyllähän jenkeissä mäkikisa pyöriin ängetään aika uskomattomiakin koneita rossipyörien runkoihin. Eli ei mahottomuus.
Jos ei kerta ykspytty riitä niin onhan aprilialla v2 450 moporossi ja supermoto. Siihen vain ylikokosarja ja kuutiot 600+ niin eiköhän ala liikuttamaan hätäisempääkin.

pikku googletuksella löytyi pari versiota  
smile_org.gif

umbau.jpg

Funduro_036_thumb.jpg

Näillä tosin ei taida olla mitään asiaa katsastusasemalle  
tounge.gif
Tämä ylempi vekotin näyttää tehokkaalta, V-Max?
confused_orig.gif
Äkkiä vilkaistuna vaikuttaisi GS750/1000-Suznalta (pyöreät nokka-akselin päätymollukat ja runko). Ja eihän tuon katsastaminenkaan olisi mikään ylivoimainen tehtävä, kun runkokin on alkuperäinen.

V-Maxissa nestejäähdytetty V4, tuo kuvien moto ilmajäähtyväinen rivinelonen, joten aika varmaksi voi sanoa ettei se Maxi ole.

NYT mä löysin ongelman ratkaisun pulmaani.MÄ LAITAN MUN 1000 EXUP KONEEN MUN DRZ;N RUNKOON niin siitä tulee yahsuzilla supeermopo
062802jumpie_prv.gif

Back