• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Sachsenring

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mopojussi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Paljonko Jeppe epäilet että menee aikaa ajamiseen Chemnitzistä pois? siulla on kokemusta aiemmin. Periaatteessa tuo 5-600km pitäisi mennä ihan hyvin.

T Sami
11.00 Rennen 250ccm
12.30 Rennen MotoGP
14.00  Rennen 125ccm  
15.15 Rennen Seitenwagen

Sunnuntain aikatalu tällä hetkellä tuon näköinen, erikoista että 125 ccm lähtö olisi viimeisenä ( paitsi sivuvaunut ).

Eli aika tiukka aikataulu Teillä on, mutta eiköhän tuo onnistu, Chemnitz--- Trave.... jokseenkin n. 600 km ja loppumatkasta voi jo hieman alkaa hämärtämään, aikaa saattaa hyvinkin mennä 8-9h kun hämärässä voi olla hieman riskipeliä pitää kovaa vauhtia.
Huonolla tuurilla voi olla vielä sadekeli.

Siirrytäänpä vuodelle 2007. Ensi kesänä ollaan tuonne menossa, pe-su katsomo T13... majoitukset on Chemnitzissä pe-ma.

Onko tuolla jotain tarkistuksia/rajoituksia mitä kamaa saa rata-alueelle viedä? Kameraa, videokameraa jne..

Kuinka kätevä tuo juna Chemnitzistä on sunnuntaina? Onko pahasti ruuhkaa? Kannattaako paikan päälle tosiaan mennä ennemminkin sillä kuin mopolla?

Siirrytäänpä vuodelle 2007. Ensi kesänä ollaan tuonne menossa, pe-su katsomo T13... majoitukset on Chemnitzissä pe-ma.

Onko tuolla jotain tarkistuksia/rajoituksia mitä kamaa saa rata-alueelle viedä? Kameraa, videokameraa jne..

Kuinka kätevä tuo juna Chemnitzistä on sunnuntaina? Onko pahasti ruuhkaa? Kannattaako paikan päälle tosiaan mennä ennemminkin sillä kuin mopolla?
Portilla suurpiirteinen kassien tarkistus pommien yms. varalle, kamerat, videokamerat yms. täysin luvallisia.
Omia viinoja tai kaljoja ei kannata viedä, saahan niitä radaltakin ihan riittävästi.

Itse olen henk. koht. junan kannalla, erinomaisen helppoa, junalla menen taas itsekin, liput ( 2 pv:n ) junaan käyn ostamassa ennakkoon rautatieasemalta.

Chemnitzissä olen itsekin jälleen pe--ma, jo kuudes kerta peräkkäisinä vuosina.

Back