• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Sadeasuja...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja paradox
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

paradox

New member
...eli hakusessa olis sadeasun yläosaa. tixtex-housut omistan joten niistä ei sateella niin väliä mutta kun ei sillä tixtex-takilla haluis ajaa vaan nahalla. kysymys kuuluukin tietääkö kukaan esim. sellasesta erikseen myytävästä anorakki-mallisesta sadeasusta?!?

Viime lauantaina ostin Seinäjoelta Maakunnan Autosta Richan 2-osaisen sadeasun hintaan 80€. Nimenomaan sen, jossa on sisävuori jotta sen saa päälleen. Osat myydään myös erillään, Takissa on edessä vetoketju ja näin helppo pukea. Olisiko tuollainen jotakin?

Mulla olis Proofin UUSI kaksi osainen sadeasu koko muistaakseni XL tai XXL, joka on kuitenkin mitoitukseltaa aika pieni. Menee sellaiselle 175-185 cm ja max 100kg? Hinta on 32 eur.

^

taitaa olla mulle vähän iso kun tällainen rimpula olen!
confused_orig.gif

piru kun oli ORG! shopissa HIANO A-star:in takki mutta kun on niin arvokas... enkä mä sitä nyt muuten hirveesti tarvi mutta jos viikonlopuksi luvataan sadetta niin ei taida olla mitään nautintoa ajaa 1600km A-starin stunt takissa... hrrrrr!
lookaround_orig.gif

Yes! ( klik ) takki, on periaatteessa Dainesen valmistama, mutta hieman edukkaampi ja varmasti asiallinen. Itelläni on saman sarjan housut.

Kellään tietoa mistä löytyisi sopiva sadetakki
nahkapuvun päälle?
Puvussa on se "niskakyttyrä" joten se vähän rajoittaa...

Ite tilasin Alpinestarsin nahkojen päälle saman merkin sadekamat. Housut ja anorakkimallinen takki myydään erikseen... ovh kyl korkeempi kuin bilteman kamoisssa, mutta sopi ainakin mulle kuin nakutettu ja kyllähän se ulkonäkökin on silmää miellyttävämpi.
cool.gif

Housujen ovh siis 50 e ja anorakki 69 e.

Edit: niin ja jos joku nyt ei tuosta toisesta ketjusta sitä hoksannu niin Allrightista löytyi nuo... tilasin ne tuonne Turun puolelle mistä meen prätkääkin hakemaan, tulee sinne parempaan hintaan.

^ equilibrium.

mikäköhän malli mahtoi olla tuo sinun tilaamasi A:stars anorakki?!

Ööö, ei harmainta aavistustakaan... Allrightista yksi löytyi housuja ja takkia, soitin Salon puolelle kauppaan ja sanoin et tollaiset haluan nahkojen päälle kokoa M - ja sielt todettiin et tilattu, hae samalla kun prätkäkin.

Perskutti ois S pitänyt tilata. Meni sekaisin naisten takkikokojen kanssa ja nyt vasta tajusin kun tohon kirjoitin. Typerys... Grr.

kiitoksia köpi linkityksestä.
033102beer_1_prv.gif
tuollainen pitääkin hakea! heti ehkä jo tänään. ettei viikonloppureissulla kastu.
sport05.gif

Ostin itse Sidin sadeasun (kaksiosainen) alle viiteenkymppiin ja tyytyväinen olen ollut. Eipä tosin käyttöäkään juuri nähnyt...

-Z-

Hommasin juuri Richan RainWarrior 2-osaisen asun Tampereen Motoshop GSM:stä. Tarjouksessa 69e. Vaikuttaa erittäin laadukkaalta ja sisältää sisävuoren jotta sujahtaa päälle helpommin. Itse hommasin sen juurikin tuon nahkapuvun kanssa pidettäväksi, otin takin sen takia hieman reilumman, että mahtuu kyttyränkin kanssa päälle. Housuissa on muuten vetoketju lahkeissa joka nousee polveen asti. Tämä on aika tärkeä juttu, muuten housu menee aivan saamarin tiukalle polvien laahareiden kohdalta ja on pirullinen käytössä.

Edit: niin ja tarkoitus on käyttää tuota nahkojen päällä myös viileämpinä aamuina (alle ~15c) kun ajelee ratapäiville. Tuo nahkapuku sen verran hyvin ilmastoitu, että jotain tuulensuojaa vaatii siihen päälle.

Itellä oli naulakossa north facen vettäpitävä takki jossai ei minkään näköstä vuorta ole. Menee just sopivasti päälle kun on nahkatakki alla. Pitää kokeilla tuossa kun varmaan tulee joku sadepäivä vielä tälle kesälle
idea3.gif

Back