Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Saisko tommosen yhden kennopaketin, niin voisin tehdä sille 1500 täyttä lataus ja purkusykliäEi vait siihen menis jo niin paljon sähköä, että ei oikeastaan kiinnosta...
Sähkövatkaimissa on tulevaisuus. Muutos voi olla tuskallinen osaltaan, mutta ainakin itse jo kuvittelen huristelevani sähköskodella muutaman vuoden sisällä.



katso liitettä 2941katso liitettä 2942katso liitettä 2943
http://www.zeromotorcycles.com/zero-s/
http://www.brammo.com/empulse/
Kyllähän nuo alkaa jo aivan katu-uskottavilta vaikuttamaan. Jos vain tuota käyttösädettä ja tehoa olisi enemmän (Zero S: combined max 169km, Brammo: combined max 124km) (40kW, Brammo Empulse R, Zero S).
Niin tuossa kohtaa voi miettiä mihin teholukemia vertaa...
Ohessa Brammo Empulse TTX verrattuna saman kokoluokan polttomoottorikäyttöisiin pyöriin...
http://youtu.be/ft6h7xAb3lU
Brammohan ajaa jo USA:ssa samoissa kisoissa Empulse TTX:llä (tuotantopyörän tehoilla) 250-luokan kanssa ja Empulse RR:llä 750-luokan kanssa varsin tasavertaisesti.

Sähkömoottoreissa on niin paljon parempia ominaisuuksia kuin polttomoottoreissa,että minun puolesta tervetuloa.
Akusto vaan laahaa pahasti perästä ja on ainut todellinen tuloa rajoittava tekijä.
Villi veikkausojan poikani ihmettelee aikuisena museossa polttomoottori pyörää,että onko ukit oikeesti
ajelleet noilla alppien kautta etelä-eurooppaan.![]()

Mitä luulet paljonko maksaa pelkästään noi Öhlinsin jousitukset ja Brembon jarrut tuossa Hondassa. Eli tuon takia hintaa ei saa siinä koskaan normaali kuluttajatasolle.
Empulsen kohdallakin kisapaketti tuplaa pyörän hinnan, eikä alkuperäisosia saa edes mukaan.