• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Sakkojen summa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Miqa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tänä kesänä 0€  
smile_org.gif
"respect"

Sama juttu, eli 0 mk/€ viimeisen 20 vuoden ajalta mopolla ja autoilla  
cool.gif

V*tun parkkisakon sain perjantaina
mad.gif
Pyörän keula oli ehkä n. puoli metriä merkin toisella puolella. Miks tollasestakin pitää sakottaa? Ihmettelen suuresti että ketä se siinä häiritsi...

Pikavoittohan tuli tossa alku kesästä 270e. 500 metriä omasta tiehaarasta ja kyllä otti päähän,että pitikin kihdytää.

Yksi sakko viikko sit 420€ ...tu. Lisätään tähän toistaiseksi, kautthan on jäljellä vielä 1,5kk tai kunnes lumet tulee tai suolaus menee yli kyllästysasteen
smile_org.gif
.

Itse sain kaatumisen johdosta 112e muistutuksen että ei kannata kaatua moottoripyörällä
biggrin.gif

Ei ole yhtään lappua tullu mopon kanssa, kotilolla muutamat ja viimisestä aikaa jo neljä tai viisi vuotta. Oliskohan sitä vähän rauhoittunut iän myötä?
nixweiss.gif

Oma saldo on puhuttelu kännykässä ja huomautus Hyvinkään poliisilta, kun olin "kuulemma" lähtenyt risteyksestä keulien! Minäkö
confused_orig.gif

Ja laskujeni mukaan tällähetkellä olisi koossa valtiolle 8183 euroa...

0e  
033102beer_1_prv.gif

yhden vakavan puhuttelun sain tänä kesänä kun oli jotain häiriöitä eturenkaan gravitaatiossa ja se leijui jotenkin tienpinnasta irti
tounge.gif

8398+600=8998   jos laskin oikein?
Kortti hyllylle 6 viikoksi, keskiviikkona 21.9 saan takas.

0 euroa,,tuuria on ollu,, 2kertaa tänä kesänä maijaa vastaan yli 150, mutten oo jääny odottelemaan tarkkoja lukemia.

yhteensä 40€. Ja sekin tuli parkkisakosta, kun en ollut perehtynyt tarpeeks hyvin kaupungin parkkeeraamissääntöihin. Enkä myöskään jaksanut viedä pyörää parkkiin toiselle puolelle kaupunkia, jossa olisi ollut ilmainen moottoripyöräparkki.

elikkä siis 8998€ + 40€ = 9038€

Jo viides vuos menos ja ei sakon sakkoo prätkällä
smile_org.gif
Autolla oon saanut yhen (710egee) tänä aikana.Ehkä sitä motukalla vaan on varovaisempi ja pelkää virkavaltaa enempi
talktohand.gif

Back