Hmmh, no kaippa sitä voipi sitten uutena voorumilaisena lisäillä omat "menot". vaikka tässä prätkän itelle kanssa hommasin joulukuussa enkä kerennyt ajelemaan säistä johtuvista syistä niin....
Joskus kevarillani toista kesäkautta jo ajaessani, päätimme sitten lahdessa painua kaverin tallille pyöristämme rajoittimia pois ruvailemaan, kun A1 kortit vielä alla.
Siviilikytät liimautuivat persuuksiin kiinni ja seurailivat rajua pujottelua liikenne virrassa aina jalkarannantielle asti. Siellä ne urut sitten aukesivat ja kummastelin vaan kun kaveri nuolee vaan mun persuuksissa edelleen.
Sitten loivahkon mutkan ja alamäen jälkeen tajuan uudelleen että ei helkkari, sehän on hälytysajossa, pitäisköhän se päästää ohi??
Päätin sitten mäen loputtua myllysaareen kääntyvän risteyksen jälkeiselle pysäkille pysähtyä ja päästää kiireisimmät ohitse
No nämä sheriffit sitten pysähtyivät taakseni ja tulivat erittäin vihaisina ulos autoista ja melkeenpä repivät miut pois pyörän puikoista. Hölmistyneenä en jotenkin tajunnut mitään "väärää" tehneeni. Kaverini sai vain huomautuksen, itseltäni kortti hyllylle 1kk ja 400mummon markkaa maksettavaa.
Tämä tapahtui siis vuonna 1999. Kotilollani olen kerännyt vain 2 pysäköintivirhettä 9 vuoden aikana. Opin siis kerrasta ajelemaan nätisti. Ja näinhän se on turvallisempi ja halvempi ollutkin
terveyden päälle käymättömyydestä nyt puhumattakaan, joten annan teidän muiden suosiolla hoidella tuon maksupuolen. Kaverit kehuvatkin mun ns. "akkamaista ajotyyliäni kun vaan hidastelen rajoitusten mukana
niin joo...painelin siis 50km/h alueella 130km/h, mukava setä laitoksella myöhemmin fluidilla korjasi raporttiin nopeudekseni 89km/h. Tämä koska olin niin katuvaisella päällä ja ensikertalainen --> oikeus on voittanut
eikait tämä siis lisää saldoanne...