Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Rahtilaivaa kyselin viime keväänä. Olisi pitänyt laittaa kuljetusfirman kautta, ja hintaa oli aivan sikana. En suosittele.Ilmeisesti sulle käy rahtilaiva-tyyppinen reissu? Siljan botskit nimittäin on ja pysyy maissa kevääseen asti. Jääkausi kun on päällä, you know...
Itse kävin kesällä Saksassa pyöräilemässä Siljan kuskaamana, mut kesä on kesä, tiedetään. Hollannissa oon myös asustellut ja kokemukseni mukaan sielläkin päin ns. talvi kestää kuitenkin vielä ainakin kuukauden. Ja se mereltä puhaltava talviviima on kyllä aika infernaalinen. Odottelisin vielä kuun-kaksi...
Nimim. 0 km ajettu odottelee tallissa kevättä
Tuota tekis mieli kokeilla, kun nää meidän pakkaset meinaa hajottaa pään...sanoi:Viime keväällä menin lentäen Muncheniin ja sieltä vuokrasin pyörän (Huhtikuun ensimmäinen viikonvaihde). Lennoista maksoin <50€, R-1150-GS viikonvaihteeksi 300€.
Minä googletin noita vuokrapaikkoja, ja sitten laitoin sähköviestiä pariin. Yksi vastasi, ja sen kanssa homma sitten hoitui. Olisi saattanut onnistua etukäteen varaamattakin. Mutta huhtikuun alku on etelä-Saksassakin viellä hiukan huippukauden ulkopuolella, joten kaikki vuokrafirmat ei pidä toimistoa auki ilman että on etukäteen sovittu.elikkäs mitä ne siellä oli vailla mopotin vuokraamiseksi, siis euronipun lisäksi? Onnaako käteisellä, vai vaativatko luottokorttia tms? Ajokamat vois tietty ottaa omat, mutta oliko vuokraajalla kenties sellaisiakin, jos ei viitsis omia kuskata mukana? Oliko mopotille kilsarajoituksia? Entäs muut merkit ja mallit, oliko valinnanvaraa, jos bemari ei innosta?