• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Saunonta ehdoitus...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lowhill
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

lowhill

New member
Viimeksi kun tiistai ajelulla olimme tuli puheeksi milloinka järjestellään saunailtaa? Porukka hiljentyi kysymyksetä, ja aihe vaihtui toiseen. Otan nyt foorumissa aihen uudelleen käsittelyyn, joten kysyn olisiko tässä vaihtoehto joka kiinnostaisi...

...linkki... http://www.rantasauna.fi/Pages/aboutus.aspx ?

Ajankohtahan pitäisi myös saada sopimaan. varaustaulukon mukaan lauantai 31.8 olisi vielä vapaana. Jokainen paikalle haluava ei pääse tulemaan paikalle oli ajankohta mikä tahansa, mutta miltä kyseinen ajankohta
vaikuttaa? Vuokraus olisi klo.17-24 ajalle.

Pistäkää asiasta kommenttia, ja varataan mökki jos porukkaa kokoon saadaan 20-30 henklömäärän verran.

Mä oon varannu jo 29.8. Pulesjärven leiriltä orgille saunan. En oo vaan vielä päässy koneelle tekeen lankaa :/

Siinä minun esittämässä paikassa ei voi yöpyä, mutta jos Pulesjärven leirillä voidaan olla läpi yö aamuun asti niin olisi se paikkana sitten parempi. Kalmiston 29.8 ajankohta sattuu olemaan torstai, joten sikäli perjentaina töihin meneville aamuun asti oleminen on hankalampi juttu. en mene varaamaan saunatiloja mikäli ollaan jo varattuun saunatilaan tyytyväisiä.

Nyt siis kalluppia, kumpi otetan, onko se la.31.8 vai to.29.8?

Toivottavasti Kalmisto en pahoita mieltäsi kiilaamalla sinun aliottamaan aiheeseen.

Pulesjärvellekään ei voi jäädä yöksi ja se on siis jo varattu, joten meen nyt ainakin siellä käymään, varsinkin kun en ole ko. saunaa koskaan edes nähnytkää. Kaikenlisäksi käytännössä ilmainen, makkarat ja limut (ei siis kännisauna) tarjoon kyl kalmikselle..

Mut tommonen "kostee" sauna-iltakin passais kyllä, nahka kestää useemmankin kylvyn kesässä! :p

Viimeksi kun tiistai ajelulla olimme tuli puheeksi milloinka järjestellään saunailtaa? Porukka hiljentyi kysymyksetä, ja aihe vaihtui toiseen. Otan nyt foorumissa aihen uudelleen käsittelyyn, joten kysyn olisiko tässä vaihtoehto joka kiinnostaisi...

...linkki... http://www.rantasauna.fi/Pages/aboutus.aspx ?

Ajankohtahan pitäisi myös saada sopimaan. varaustaulukon mukaan lauantai 31.8 olisi vielä vapaana. Jokainen paikalle haluava ei pääse tulemaan paikalle oli ajankohta mikä tahansa, mutta miltä kyseinen ajankohta
vaikuttaa? Vuokraus olisi klo.17-24 ajalle.

Pistäkää asiasta kommenttia, ja varataan mökki jos porukkaa kokoon saadaan 20-30 henklömäärän verran.

Meille kun puhuu ja ehdottelee ja jos vielä haluaa tulla kuulluksi on ehdottomasti mainittava sanat: kalja ja tissit:grin:

Vähäistä on saunonta kiinnostus, ei ole porukkaa ilmoittautunut tapahtumaan. Millä aikatauluna Pulesjärven leiriltä sauna on varattuna? Viiko vielä jäljellä, toivottavasti saadaan hiukan porukkaa paikalle!

Koitin juurikin tuota Pulesjärvi-topicia, mutta en löytäny (en vaan osaa). Mä voisin kyllä lähteä kun sattuu olemaan vielä vapaapäivä juuri tuolloin.

T:Terppa

Äh perkele muistin ton päivän väärin. Keskiviikko olis ollut vapaa, torstaina en pääse.

Back