Käytät vanhentunutta selainta. Se ei välttämättä näytä tätä tai muita verkkosivustoja oikein. Sinun pitäisi päivittää tai käyttää vaihtoehtoista selainta.
Nostetaan vastaten, mulla on ollu Street Triplessä (09) SC:n hiilikuituiset GP-pöntöt muutaman vuoden. Asentaminen oli vähän säätämistä (tosin en ollut ennen putkia vaihtanut), mutta hieno tuli, ja ihan helvetin komeat pörinät! Kävin asentamisen jälkeen mopoliikkeessä vaihdattamassa siihen Trumpan virallisen kartan. En nyt muista ulkoa oliko TOR-pönttöjen vai Arrowien kartta mikä laitettiin, mutta hyvin tuntuu toimivan. Oon jättäny killerit paikalleen kun niiden kanssakin äänet on välillä niillä rajoilla että kehtaako ajaa keskustassa yöllä... (Ahvenistolla mitattiin killerien kanssa 91dB, joten pääsin juuri ja juuri sisään)
Bonuksena hiilikuituputket lämpiää paljon vähemmän kuin alkuperäiset, pidemmänkään ajon jälkeen ei polta käsiään jos niihin koskee.
Mulla oli BMW F800R SC-sliparia ja ne äänet oli ihan taivaalliset. Triumpissa 675:ssa vähän harvinaisempi Jardine joka oli ääniltään aika samanlainen kuin SC. Sliparin ostin suoraan tuolta http://www.sc-project.com , tuli nopeasti ilman mitään ylimääräisiä kuluja, ja meni heittämällä paikoilleen.