Schubert Concept

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja XJ600
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

XJ600

New member
Eli tämä nyt osuu hieman suppeammalle kohderyhmälle eli tuon Schubert Concept käyttäjille.

Kuinka pidätte kypärää päässänne?

a.) Alatuulisuoja leuan alla?
b.) Alatuulisuoja leuan edessä? (alahuulen ja leuan alaosan puolivälissä)

Kypärä tuntuu molemmin versioin hyvältä ja olen käyttänyt tuota b-vaihtoehtoa viime päiviin asti, kunnes vaimolle hankittiin sama kypärä ja hänestä luontevampaa on pitää sitä a-vaihtoehdon mukaisesti, johon itsekin alan kallistua.

Tämä viesti nyt lähinnä sen takia, että kypärä tuntui luontevammalta b-vaihtoehdon mukaisesti minulla, mutta ilmeisesti on parempi (ehkä?) a-vaihtoehdon mukaisesti.

edit: typoja

Aluks tottumuksesta leukaosa oli suun edessä, koska ei oo kivaa et joku näkee kun mä hoilotan itekseni potan sisällä...
Sitten huomasin että aurinkolippa ei toimi ellei kypärä ole etukenommassa, joten piti hankkia kypärähuppu suun peitoksi.
eli vaihtoehto a kai se sitten on...

a..ehdottomasti, niinkuin RD jo sanoikin, aurinkolippa on sillon oikeessa asennossa ja nakyvyys parempi ulos muutenkin.

Eipa itseasiassa ollu kayny mielessakaan sita muuten laittaa
lookaround_orig.gif

Ehdottomasti A juu, tuntuu vallan oudolta edes ajatella kypärää tuossa toisessa asennossa...
tounge.gif

edit: auts, menin sitte kokeilemaan, ei ainakaan minulta luonnistu tuo B alkuunsakaan...leukasuojus painaa leuan ja alahuulen välistä aluetta ihan urakalla ja muutenkin tuntuu kuin joku yrittäis vääntää kypärää päästä kun tuossa asennossa pitää
crazy.gif

Juu, se chini kuuluu olla leuan alapuolella, jotta kypärän visiiriaukko on oikeassa asennossa.
wink.gif

t. Shoppilaiset.

Back