Schubert s1 visiiri...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bandu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Bandu

New member
Moro,

Syksyllä ostin shopista Schubert S1 potan, ja kuten jo silloin oli varsin hyvällä todennäköisyydellä tiedossa, visiirin huurteenestokalvo lähti muutamalla käyttökerralla alareunastaan kesimään suurina kappaleina. Eli tätä viallista sarjaa. Mites takuuvaihto hoituisi, pitääkö tilata jostain vai onko hyllytavaraa? Ja tartteeks se vanha lähettää takaisin (voiskohan vaikka MP-messuille vaihtoa suunnitella kun olen täältä kehäteidän ulkopuolelta kotoisin...)

Voin kyllä lähettää vaikka digikuvat, jos se maahantuojaa lämmittäisi...

Tähän aikaan vuodesta ei tietty mitään kiirettä enää ole, kunhan kevääksi...

Maahantuoja odottelee paraikaa uusia visiireitä lisää. Meiltäkin puuttuu vielä yhdestä uudesta kypärästä visiiri kokonaan.

Kannattaa lähettää se viallinen välittömästi meille asiakaspalautuksena postitse palautusosoitteen kera, niin saadaan asia hoidettua heti kun takuuvisiirit saapuvat, eikä jää kevääseen.

t. Shoppilaiset

Mä olen kanssa odotellut S1:en visiiriä Tokimotolta heinäkuusta saakka, mutta aikas hiljaista on ollut...

Uudet visiirit ovat saapuneet, joten kannattaa otta yhteyttä paikkaan, josta kuupan on ostanut.
wink.gif

Uudet visiirit ovat saapuneet, joten kannattaa otta yhteyttä paikkaan, josta kuupan on ostanut.
wink.gif
moro! no nyt sit lähtee irti mun suupertistä (S1) toi kalvo irti. ostin sen teiltä tuossa -04/-05 vuodenvaihteessa. eli mennee takuuseen. pitääx ettii kuitti, vai? onko kokemuksen perusteella oletettavaa, että myös tuo aurinkovisiirin kalvo lähtee irti? tuun visiirin kaa käymään.

wink.gif
moro! no nyt sit lähtee irti mun suupertistä (S1) toi kalvo irti. ostin sen teiltä tuossa -04/-05 vuodenvaihteessa. eli mennee takuuseen. pitääx ettii kuitti, vai? onko kokemuksen perusteella oletettavaa, että myös tuo aurinkovisiirin kalvo lähtee irti? tuun visiirin kaa käymään.
Aurinkovisiirien kanssa ei ole ollut mitään ongelmia kertaakaan. Tuon kirkkaan visiirin jossain tuotantoerässä oli viimevuonna ongelma ja silloin visiireitä vaihdettiin takuuseen useita. Nyt uusissa ei tuntunut enää olevan samaa ongelmaa.

Tule vain vaihtamaan, jos et jo vaihtanut. Ei ongelmaa. Visiireillä on vuoden takuu. Kannattaa välttää visiirin sisäpinnan turhaa käsittelyä. Normaalisti se kestää hyvin paikallaan.
wink.gif

jep. visiiri vaihdettu. uudessa onkin jo saksanpojat käyttäny järkee.. kalvo ei peitä koko visiirin pintaa, vaan kalvo jätetty niiltä osin pois, missä se joutuu koko ajan mekaaniselle rasitukselle. esim. sentin verran koko alareunasta. kiitos hyvästä palvelusta.
biggrin.gif

Back