Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No jos sieltä tulee ilmaa kypärän sisään, niin miksi ei tulisi sadevettäkin???...Näyttäisi siltä, että päällä oleva ilmanottosysteemi pissii jotenkin.
Se on hyvä, Obeliski on varmaan nyt tosi tyytyväinen.Nolan 102....ei vuoda)))
No kyllä mulla ainkain on N102:ssa välillä sellainen puro että oksat pois. Tulee just visiirin ja kypärän välistä nenänpäähän.Nolan 102....ei vuoda)))
Joo ja siinä on niin älykäs aurinkovisiirikin... mitääntekemätön paska Schubertin rinnalla.Nolan 102....ei vuoda)))
Eli hä?Eihän visiiri ole sinulla "tuuletusasennossa"? C2:n visiirihän liikkuu hieman eteenpäin.
No kun toiset kehuu omiaan, niin voin minäkin heittää aiheen sivusta avattavasta potasta kokemuksia. Mulla on Shoein Syncrotec 2. Ajelin sen kanssa kesällä kaatosateessa rekan perässä pitkän pätkän todellisessa vesisuihkussa(tyhmä minä, kun en uskaltanut mennä ohi, enkä raaskinut pysähtyä), vuotoa oli korkeintaan pari tippaa, jotka tunsin kasvoille putoavan. Aika hyvin vuotovirrat oli ohjattu pois.Nolan 102....ei vuoda)))