• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Schuberth C3+Autocom

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tiiikeri
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

tiiikeri

New member
Eli tuli tuossa äsken asenneltua C3:een Autocomin vehkeet. Oli kyllä todellakin lastenleikkiä, jos vertaa esim.C2:en Autocom-asennukseen.

Kuulokkeille on todella hyvin tilaa ja valmiit asennuspaikat. Melkein voisi luulla, että kypärä on tehty Autocomin kuulokkeille.Sivuverhoilut kypärästä irtoavat kätevästi "neppareilla", jolloin ne saadaan helposti siirrettyä asennuksen tieltä pois.Johdot vedin sisään kypärään vasemmalta ja alareunassa on mukavasti tilaa niillekin.

Mikrofonin laitoin sitten oikealle puolelle. Tilaa on täälläkin hyvin ko.laitteelle.Kiinnitin mikrofonin kaksipuoleisella "takiaisnauhalla" pehmusteiden ja kuoren väliin alareunaan. Pysyy hyvin ja tilaa on riittävästi.

Joten kypärän ostajan ei todellakaan tarvitse pelätä Autocomin asennusta. Asennus on todella helppoa ja nopeaa ja kytkentäjohtokin saadaan tulemaan siististi ulos kypärästä, eikä johto haittaa millään lailla kypärän jokapäiväistä käyttöä.

Kiva kuulla joskus helpostakin hommasta, tuossa pöydällä odottaakin uusi kuuloke/mikki sarja asennusta. Kunhan saan vaan sen kypärän hankittua.

Ois mukava kuulla, että onko joku asentanu noita bluetoothsarjoja C3:seen..Miten on onnistunut kiinnittäminen?

Sanoit että asensit mikin sivuosaan. Jossain keskusteluissa viitattiin siihen, että mikin pitää olla juuri tarkkaan suun edessä jotta hommasta tulee yhtään mitään
==> oletko testannut tuon sivussa olevan mikin toiminnan ?

Tää on meinaan se jutu mitä olen itse eniten miettinyt: puomilla se on aina edessä kun kypärän avaa ja paikkaa joutuu säätelemään uudestaan. Yläkautta voisi tuoda löysillä johdoilla saranan likellä. Joku oli tehnyt leuan lukon lähelle jotkin kosketuspinnat, jolloin mikki oli kiinteesti leukaosassa ja kytkeyti vain kuin leukaosa oli kiinni !

Hei,

Tää oli positiivinen tieto että Autocomin saa noin helposti asennettua. Mistä hommasit tuota "takiaisnauhaa" .

Eiköhän tuota Velcro-nauhaa löydy lähes mistä vaan marketista, kangaskaupoista, motonetistä ym.
Itse viimeksi ostanut tuota ihan Anttilan kangas/ompelu-osastolta.

Sanoit että asensit mikin sivuosaan. Jossain keskusteluissa viitattiin siihen, että mikin pitää olla juuri tarkkaan suun edessä jotta hommasta tulee yhtään mitään

Tää on meinaan se jutu mitä olen itse eniten miettinyt: puomilla se on aina edessä kun kypärän avaa ja paikkaa joutuu säätelemään uudestaan. Yläkautta voisi tuoda löysillä johdoilla saranan likellä. Joku oli tehnyt leuan lukon lähelle jotkin kosketuspinnat, jolloin mikki oli kiinteesti leukaosassa ja kytkeyti vain kuin leukaosa oli kiinni !
Tiiikeri tarkoitti varmaan tuota mikin puomia, toivottavasti. Eihän se muuten pelitä.

Tiiikeri tarkoitti varmaan tuota mikin puomia, toivottavasti. Eihän se muuten pelitä.
Joo, siis mikin puomi laitetaan siihen oikeaan alareunaan ja väännetään sitten sopivaksi siten, että se mikin keskikohta tulee juurikin keskelle suuta. Helppohan tuota puomia on edestakaisin liikutella. Tuota "takiaisnauhaa" eli velcroa saa lähes mistä autotarvikeliikkeestä tahansa esim.biltema,motonet ym.

tiikeriltä tuli erittäin hyää palautetta, koska itse meinaan hommata C3:sen ennen ajokautta ja laitan siihen Autocomin kajarit ja mikin...
bowdown.gif

Mikä on Spagun shopin hinta C3:selle? Ettei vaan se sama n. 500€  
cool.gif

Autocom PRO-7 on jo ollu muutama vuosi, et tartten vaan ja ainoastaan C3:sen ja siihen kajarit ja mikin.
smile_org.gif
Eikä mitään pluutuutteja !!!

Eikös autocomilla ole kahta mikinpuomin pituutta, pitääkös olla lyhyt vai pitkä, kun laittaa C3:seen tän systeemin?

mulla on C2:sssa tuo lyhyt puomi,leuka osassa kiinni,sehän siinä on että et pysty puhumaan kaverille kun leuka on ylhäällä+piuhat saa viritellä aika tarkkaan ettei jää suljettaessa mihinkään väliin
nixweiss.gif

kaverilla on conseptissa pitkä joka tulee jostain poski palan välistä ja pelaa kyllä ihan ok,sekin oli sitte leukaosa auki eli kiinni

olisko kellään kuvia noista autocommin asennuksista?
että vähän paremmin hahmottaisi miten tuo toimii avautuvan leuan kanssa?

EDIT: Löysinkin tuollaiset kuvat asennuksesta

mistä johtuu että piuhallinen autocom on kalliimpi kuin bluutööt Scala Rider??

mikä hiton härveli toimisi tuossa C3:ssa parhaiten?

hmm..niin Autocommit taitaa olla aina kahdelle, Scala Rider esiiim on vain kuskille
Toimiiko Scala Rider Q2  -  C3:ssa? pidempi mikrofonipuomi kai tarttis kun joutuu laittamaan taaemmaksi asennuksen

Autocommin asennuksesta löytyykin hyvät kuvalliset ohjeet, mutta onko kokemusta muista kuulokehärdelleistä C3:sen kanssa?
Scala olis hintansa puolesta kivempi kylläkin...

ei guuglekaan oikein auta :/ eikä Haku

mistä johtuu että piuhallinen autocom on kalliimpi kuin bluutööt Scala Rider??

mikä hiton härveli toimisi tuossa C3:ssa parhaiten?

hmm..niin Autocommit taitaa olla aina kahdelle, Scala Rider esiiim on vain kuskille
Toimiiko Scala Rider Q2  -  C3:ssa? pidempi mikrofonipuomi kai tarttis kun joutuu laittamaan taaemmaksi asennuksen

Autocommin asennuksesta löytyykin hyvät kuvalliset ohjeet, mutta onko kokemusta muista kuulokehärdelleistä C3:sen kanssa?
Scala olis hintansa puolesta kivempi kylläkin...

ei guuglekaan oikein auta :/ eikä Haku
Mie puhuin ton realitec Lehtisen kanssa ja se sano että toi lyhyempi puomi riittää tohon C3:seen.

aijaa... ok, hyvä tietää
kai niitä pitkiäkin puomeja sai jostain jos oli tarvis?

Back