• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Schuberth S1+Autocom

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja doubleX
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

doubleX

New member
Eli kuinka mahtaapi "kuulokesatsi" mahtua kyseiseen pottaan, tiivis kun on muutenkin päähän laittaa. Riittääkö äänenvoimakkuus kun käyttää tulppia korvissa, ei luulis ainakaan liika kovaa kuuluvan eli sille paremman mallin voimakkuuden säädölle ei ehkä olisi tarvetta?

Entäpä se mikinherkkyys säätö, onko sille mahd.tarvetta vai pärjäiskö perusmallilla ?

Mistäs se perusmalli virtansa ottaa, oliko se 9V paristo ? Jos niin kauanko se kestää, vai pitääkö akkuvirrat rakentaa suosiolla?

Minulla on sellainen kypäräpuhelin, kuin One ja ainakaan minulla kuulokkeet eivät mahtuneet pinta-asennuksena Sykköseen, vaan jouduin ottamaan poskipalat pois ja upottamaan luurit sisäpuolelta korvan kohdalle. Homma toimii mainiosti
smile_org.gif

Minulla on sellainen kypäräpuhelin, kuin One ja ainakaan  minulla kuulokkeet eivät mahtuneet pinta-asennuksena Sykköseen, vaan jouduin ottamaan poskipalat pois ja upottamaan luurit sisäpuolelta korvan kohdalle. Homma toimii mainiosti
smile_org.gif
Osaatko sanoa riittääkö puhelimissa yleensäkkään esim.tuossa One laitteessa voimakkuus tulppien kanssa?

Entä miten sujui poskipalojen irrotus ja takaisin laitto, millä ovat kiinni ?

En osaa sanoa riittääkö teho tulppien kanssa, sillä en aio käyttää niitä Sykkösen kanssa. Ääni kuului Onen kanssa hyvin vielä 130km/h nopeudessa, vaikka vaimon Arai Condor on ilmeisesti helvetin meluisa. Poskipalojen irroitus onkin sitten hieman tavallista mutkikkaampi operaatio. Ne pitää kammeta normaalisti pois ja sitten ottaa ne lisäremmit pois. Ne on kiinni niissä kypärän takaosassa ulkopuoleltakin näkyvissä niiteissä.Remmien päissä on sellaiset lenkit, kuin vaikkapa henkseleissä, siis kapea/leveä lenkki. Hihnalenkit lähtevät pois painamalla niitä napakasti eteenpäin, siis ei mitään vääntelyä. Minä tein upotuksen styroksiin sopivan kokoisella reikäsahalla ja homma onnistui siististi. Kannattaa kylläkin kokeilla niitä luureja pinta-asennuksenakin, sillä ei minullakaan homma monesta millistä ollut kiinni.

Back