Schuberth S1 lukitseminen pyörään

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kane
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Kane

New member
Eli mitenkäs olette toin lukinneet pyörään? Kyseessä tupla-D lukituksella oleva, jonka noi D-lenkit ei oletu pyörän kypärälukkoon.

Vanhan sai näppärästi lukittua pikalukistussalvan lävestä mutta tähän uuteen täytyis kehittää jotain muuta.

Mieleen tuki laittaa leukaremmin päähän vähän sitä "nepparia" (ylimenevän hännän kiinnitysneppi) ennen tollanen metallirinkula joita käytetään esim. huppareiden hupuissa tai lantionaruissa, joissa naru tulee siitä rinkulasta läpi...äääh, hahmotatte kai mitä tarkoitan, ei hajuakaan oikeasta nimestä.

Laukkua ei aina ole käytettävissä ja kypärää en todellakaan aio kantaa aina mukanani.

Onko parempia ideoita/käytäntöjä/kokemuksia?
 
Jätä peiliin roikkumaan ja vaijeri kiertämään siitä leukasuojasta ja pyörän runkoputken ympäri...

Vaijeri satulan alle kun ei ole käyttöä.
 
+1

...ja tuo penkin alla säilyttäminen huomattavasti viksumpaa kuin se, jota harrastin edellisen pyörän kanssa elikkäs mulla oli se koko "vyyhti" siinä mittaristo-virtalukko-hässäkän päällä tai sivussa...ei lophun saakka ajateltu paikka
smile_org.gif
 
Mulla menee myös tuplaD:llä varustettu S1 -92 cbr 600:n kypärälukkoon.
Jos ei menisi niin polkupyörän vaijerilukko voisi ajaa saman asian.. tai paremminkin sen puoleen koska tuosta mopon omasta kypärälukosta saa puukolla kypärän matkaan, tosin ilman kokonaisia remmejä
 
No tulihan niitä vaihtoehtoja! Kehitin vielä yhden purjerenkaan avulla. Eihän toi todellista varasta estä, mutta eipähän ainakaan lähde vain nappaamalla mukaan. Eli nyt pystyn käyttämään pyörän omaa kypärälukkoa.

Suutari laittoi paikalle ja sulatti reiän reunat ettei rispaannu. Hintaa huimat 2€!

-Klik-

Jos joku muu innostuu tekemään saman, niin kannattaa kattoa toi renkaan paikka/koko tarkkaan, että se sit kans sopii siihen lukkoon..

Edit: Pääsyy tähän ratkaisuun oli, et ei tarvitse mitään extraa enää mukaan.
 
Back
Ylös