asakki
New member
Mulla meni visiiri vaihtoon ja ostin vanhaan S1n visiirin, jossa oli jo pinlokki valmiina.Tai ostaa vanhaan pinlockin...
Tosi hyvä se on ei huurru millään ainoa vaan, että oli aikas suolanen hinta (120€)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla meni visiiri vaihtoon ja ostin vanhaan S1n visiirin, jossa oli jo pinlokki valmiina.Tai ostaa vanhaan pinlockin...
Minulla myös tuo alkuperäinen pinlock visiiri.Mulla meni visiiri vaihtoon ja ostin vanhaan S1n visiirin, jossa oli jo pinlokki valmiina.Tai ostaa vanhaan pinlockin...
Tosi hyvä se on ei huurru millään ainoa vaan, että oli aikas suolanen hinta (120€)![]()
Ei ne Saksan pojat saaneet aikaiseksi mulle s1 mallia, vaihdoin se pro malliin mikä saapui tänään.Kävin koeajamassa ko potan.
On se ihan järjettömän hyvä kypärä! Fiilis oli kuin olisi laittanut kuulosuojaimet päähän. Eihän tuo äänetön ole mutta mitä olen kypäriä kokeillut niin ehdottomasti hiljaisin by far.
Muutenkin tuntui erittäin laadukkaalta viisiirimekanismeineen, aurinkosuojineen, ilmanvaihtoineen.
Testimielessä punnistin vanhan kypärän, 1410g, s1pro oli sitä selvästi keveämpi. Itse en ainakaan usko 1525g painoa.
Sen verran ihastuin että tilasin Saksasta s1 mallin 305€ posteineen, löytyi vielä kiiltävän musta S kokoisena.
Mistä tilasit. Kävin Munchenissä (Sen verran ihastuin että tilasin Saksasta s1 mallin 305€ posteineen, löytyi vielä kiiltävän musta S kokoisena.