Scott Distinct GT

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Luke690
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Luke690

New member
Mo-ro!

Onko jengillä täällä käytännön kokemusta kyseisestä rotsista ja housuista? Kävin kokeilee sitä ja tuntui törkeän hyvältä päällä, istuu ku nyrkki silmään eikä painoa ollu miljoona.

Otetaan sitten ite selvää :D Yritän muistaa laittaa tänne vielä jonkunlaista arviota kamppeista jos jotain kiinnostaa.

Ei kokemusta noista kamoista (sinänsä menee vähän OT), mut kävin itse kokeilemassa tota takkia, ja pakko sanoa, et oli kyllä todella hyvän olonen ja kevyen tuntunen (ainakin ton mun nykysen rotsin jälkeen). Toistaiseksi ainakin jäi vielä ostamatta.

Kokemuksia julki vaan! :)

Nyt kehtaa jo laittaa vähän "testituloksia" tänne. Rotsi ja housut pitää tosi hyvin vettä, kertaakaan ei ole tullu tippaakaan läpi ja on tullu ajettua muutama sata km sateessa pyörällä missä ei ole minkäänlaista pleksiä joka suojaisi sateelta. ( ktm 690 smc )

Kylmällä kelillä -4 - +10c tarkenee hyvin lämpövuori paikallaan ja ihan perus aika ohut tekninen kerrasto alla.

Tuulta se pitää täysin ulkopuolella. Kiva pieni detalji on tuulimembraani hihansuussa joka pitää tuulta lyhkäsilläki hanskoilla.

Helteessäkin näissä viihtyy kun ottaa lämpövuoret vex ja pelkkä t-paita ja bokserit tai uimashortsit alla niin pääsee näppärästi uimaan.

Lisäsin takkiin scotin oma selkäsuoja ja housuihin lantiosuojat joille oli paikat. Tuntuvat erittäin turvalliselta ja se mistä eniten tykkään noissa on se että ne ei paina juuri mitään, istuvat hyvin ja niissä on helppoo liikkua.

Jos jotain negatiivist pitää heittää kehiin niin housujen lahkeet on mulle ehkä aavistuksen lyhyet. (Koko s, kuski 182/75). Lahkeeseen paloi myös pieni reikä kun pakoputkesta putos lämpösuoja.

Ollut käytössä nyt toista ajokautta ko. asusteet, siis takki ja housut. Mitoitus hyvä, istuu hyvin ja mukava päällä.Lämpimät, varmaan riittää niillä kekeillä, kun ajaa viitsii. Kerran ajanut todellisessa rankkasateessa, yhtään ei tullut läpi. Voi suositella, hinta/laatu kohdallaan:)
Olen mitoiltani 180 cm/90 kg. Takki kokoa XL ja housut L, ovat juuri oikean kokoiset. Lahjepituuskin juuri sopiva. Kannattaa katsoa valmistajan sivulta mitoitus etukäteen kun kauppaan lähtee, ei tarvitse ainakaan alimittasia kokeilla.

Viimeksi muokattu:
Back