• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Scrambler Ducati

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Opossumi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
En tiedä onko tätä vielä kovinkaan moni tilannut, mutta minä tilasin.

ICON ja värinä punainen... Myöhemmin laitan sliparin ja retrolaukut.

Se olisi sitten 4 vuoden tauon jälkeen paaluu moottoripyöräilyn maailmaan.
Aikaisemmin tuo olisi jo tapahtunut, mutta tuli sekoiltua moottorikelkkojen kanssa.

2 talvia kelkkailua ja yhteensä alle 100 km... :grin:

Voi olla mielenkiintoista Triplen, R1:n, HD fourthy eight:in yms. muiden pelien jälkeen!

Syy vaihtoon oli "järkevä" väliraha (lue takkiin tulee kuitenkin mukavasti) ja lopullinen
ero moottorikelkkailun kanssa. Ei vain toimi täällä etelä suomessa.

Niin ja on tämä nyt ensimmäinen Ducati... Tiedä sitten pitääkö Ducatistit tätä ducatina, mut kuitenkin...
 
En tiedä onko tätä vielä kovinkaan moni tilannut, mutta minä tilasin.

ICON ja värinä punainen... Myöhemmin laitan sliparin ja retrolaukut.

Se olisi sitten 4 vuoden tauon jälkeen paaluu moottoripyöräilyn maailmaan.
Aikaisemmin tuo olisi jo tapahtunut, mutta tuli sekoiltua moottorikelkkojen kanssa.

2 talvia kelkkailua ja yhteensä alle 100 km... :grin:

Voi olla mielenkiintoista Triplen, R1:n, HD fourthy eight:in yms. muiden pelien jälkeen!

Syy vaihtoon oli "järkevä" väliraha (lue takkiin tulee kuitenkin mukavasti) ja lopullinen
ero moottorikelkkailun kanssa. Ei vain toimi täällä etelä suomessa.

Niin ja on tämä nyt ensimmäinen Ducati... Tiedä sitten pitääkö Ducatistit tätä ducatina, mut kuitenkin...

Mielestäni loistava asenne harrastukseen kun kirjoittaa näin " En tiedä onko tätä vielä kovinkaan moni tilannut, mutta minä tilasin. " :thumbup:

Onneksi olkoon uudesta pyörästä:cruising:
 
Jos BellagioGuzzi jostain syystä lakkaisi miellyttämästä, tämä punainen perus-scrambler tulisi tännekin. Eipä siinä liian pientä tankkia lukuunottamatta aihiona mitään vikaa näyttäisi olevan. Sen verran noita Ducsuja on ollut, että tuosta vanhasta ilmajäähystä tykkään.
 
Kiitokset!

Ainakin lehdistö on tuota kovin kehunut...! :)

Muotoilun lisäksi tuossa itseä kiinnosti kovasti :

1. Dual sport mahdollisuus, pääsee hieman sorateillä ja kevyessä maastossa ajeleen.

2. Moottori alhaalta vääntävä ja suhteellisen kevyt, keulii ja ei tarvitse vinguttaa 20 000 kierrosta. :p

3. Toivottavasti on miellyttävä ja vakaa 80 km/h- 110 km/h.


Tuossa on nyt jotain erilaista niin pyöränä kuin ideana, mitä koskaan minulla on ollut. Promovideoita ja kuvia on nyt paljon katsellut niin jotenkin pyörä sytyttää todella paljon.

Eihän tuossa 200 hevosvoimaa ole ja luistonestoa, mutta veikkaan että monipuolisuudellaan voi olla mielenkiintoinen laite. Pakko se on nyt tänä vuonna mp-messuille lähteä, että näkee mitä tuli ostettua. :D
 
Onnea vaan! Tuo malli kyllä kutkuttelee, jos olisi mahdollista kahteen pyörään niin tämä olisi aika hyvä ja monipuolinen kilpipeli joko Full Throttlena tai Iconina. Toki 1100cc-ilmajäähyllä olisi vielä kuumottavampi..
 
Normaalisti tilaan kaiken Suomesta ja suomalaisista liikkeistä, mutta tuli kelkkatouhuissa niin mukavasti takkiin, että pakko ottaa säästöä joka hemmetin nurkassa.

Mistä saisi ulkomailta tilattua tuon slip on:in ja laukkusarjan? Jos tuo säästö on 50 € niin sitten aivan sama mistä tilata.

Muut varustekaupat ajattelin tehdä ihan täällä kotisuomessa. :)

Sain vain alustavan tarjouksen slip on: ista niin hinta oli mielestäni järjetön (1000 € nurkissa)...

Eli jos ulkomaankauppoja Ducatistit on tehnyt niin missä?
 
Onnittelut. Tuo Scrambleri on kyllä jollain nostalgisella tavalla kiehtova. Jotenkin muodollisesti niin "perinteisen moottoripyörän" oloinen. Jos olisi ylimääräistä niin tuollainen.
 
Ducatin omissa slipareissa tulee yleensä ns up-map mukana. Joka siis tarkoittaa "parannettua" moottorinohjausta ja polttoaineensyöttöä. Käytännössä hinta on ~sama Euroopan maissa, pikku vaihtelu tulee ALVin eroista. postikulut huomioiden sekä yleensä kotimaassa myyjän pieni tinkivara, ei noita uutena halvemmalla saa.

Kauan markkinoilla olleisiin malleihin löytyy ebaystä käytettyä ja joskus joku diilerikin saattaa myydä varastoa pois. Tarvikeslipareita ilman up-mapia varmasti tulee laajalti saatavaksi kunhan malli on ollut jonkun kuukauden markkinoilla ja myynnissä. Scrambler on uusi malli, joten tarvikkemarkkinat muodostuvat tän vuoden aikana.
 
^ Okei... Toi selvittää paljon noita hintoja. :)

Pitää tämä vuosi sitten ajella varmaan ilman "viriputkia". Olisin tosiaan laittanut tänä vuonna pyörää todella paljon, mutta kuten sanoin... Takkiin tulee kelkkakaupoilla sen verran, että kyllä itku tulee.

Piti oppia kalliimman kautta, että lunta tulee etelään vähän liian harvoin. :itkupilli:

Mutta elämä on... Laukut kuitenkin ajattelin pistää, nuo sateen kestävät. Retrolaukutkin olisi mahtavat, mutta kun on vielä niin vähän tietoa noista niin tiedä sitten taas miten nuo retrot kestää säätä.

Odottellaan, että nuo lisävarustetiedot yms. päivittyy lisää... Sekä nuo "elämäntyyli" varusteet.
Osa näyttää tosi tyylikkäiltä.:jippikaijee:
 
Olenko foorumin ainoa joka tälläisen tilasi? :grin:

Myöntääkö ketään ostaneensa moista vempainta?

Ensimmäistä pyörää ostamassa ja tarkoitus olisi tilata Scrambler Icon keltaisena, ehkä Full Throttlen ohjaustangolla. Tänään messuille vielä katsomaan pyörää ja ensi viikon alussa tilaus sisään. Mille päivälle (kuinka kauan) toimitus kestää?
 
Vedän nyt lonkalta ja pikku tuiskeessa olin messuilla, mutta muistaakseni joku olisi myyjistä sanonut, että huhtikuussa alkaa valuun pyöriä tänne päin.

Ekan kerran näin pyöräni messuilla ja juuri tuona tilaamani punaisena ja olin kyllä positiivisesti
yllättynyt... :) Itse oon 190 cm kaveri niin oli kyllä yllättävän mukava ja leppoinen istuskella.
Varmasti vajaan 4 vuoden tauon jälkeen varmasti ainakin vuodeksi maistuu ajot tuolla pyörällä.

Yhtä asiaa ihmettelin... Keltaisessa messupyörässä penkki tuntui olevan "rikki" sillä tuntui että istui
vanteen päällä. Punaisessa taas mitään ei tuntunut. Katselinkin penkkiä, että mikä voisi olla vikana
ja keltaisessa näkyi juurikin tuo "vanne" perseen alla ja punaisessa ei. Kummassakin oli samanlainen penkki.

Toivottavasti omassani ei ole tuota "penkkivikaa" ole. :blink: Tuli vielä moneen kertaan koeistuttua kummatkin.
 
Moro! Messuilla oli täällä Turussa Porsche Centerin Juhan mukaan tilattu 4 kpl. Turkuun tulee ensi lauantaina 1 icon ja itse tilaan melko varmasti classicin. Typerä vaimennin ja vielä typerämpi mittari vaihtuvat, samoin peilit. Satulan saa toiv. mustana. Muuten aika maukkaan näköinen ja sehän ei ole pääasia edes... vaan itse ajaminen. Koneeseen pitää heti tehdä sliparisäädöt ja öööö... saiskohan tohon Power Commanderin?
 
^ Kuullostaa vähän siltä, että osta Icon ja tee siihen nuo kyseiset päivitykset, mahtaako tulla halvemmaksi? :D
 
^Hienosti on joku vääntänyt eri tuunauksia Scrambleristä, kuvastaako tuo nyt sitä että ei olla tyytyyväisiä suunnittelijan luomuksiin vai väännetään väkisin erikoisesta erikoisempi. Lopputulema on aikalailla tätä:
http://www.everybikesnews.com/wp-content/uploads/2015/01/timthumb-5.jpg

Scrambleri olisi tyylikäs laite jos ei olisi sorruttu liian moderniin muotoiluun, mielestäni se olisi pitänyt tehdä Classic sarjan alle.
 
Back
Ylös