Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siihen loppu reissu, päivään jolloin PITI siirtyä Sveitsistä Saksaan...R.I.P Suzuki![]()

Been there, done that. 2015 Romaniassa osuma bussin kylkeen joka ei ollu omalla kaistalla. Se kyllä ketuttaa ihan perkuleesti!

Jyrkempi oikee mitä luulin/annettiin ymmärtää laskussa vuorelta alas, vauhtia ei paljoa mut kosketus just ja just omalla kaistallaan ajavaan autoon ja pam, siitä nurin. Avopuolisolla poikkinainen reisiluu, välitön leikkaus ja mulla vasen jalka kuin limppu mutta ei murtumia. Pyörän hinasivat liki Bergeniä mistä hinuri noutaa Suomeen heti jussin jälkeen. Piti kirjoittaa täydellisesti mennyt Viro-Latvia-Liettua-Puola-Tsekki-Itävalta-Italia-Sveitsi...jne reissu kuvien/videoiden kera mut loppu nyt tähän. Kaato goprolla kyllä mut en oo viel ees viittinyt itse katsoa![]()
Asia jonka opin, älä "varasta" milliäkään täällä vastaantulevan kaistalta tulevaisuudessa.
Tsemppiä ja jaksamista.
Hoida ensin perhe kuntoon rauhassa.
Jotta tapahtuneesta voisi kaikki oppia, sinä, kyytiläisesi ja me kaikki, kyllä se video kannattaa ihan opetusmielessa katsoa ja jopa jakaakin.
Tapiola ainakin aikaisemmin korvasi kaskosta ennen liitosta. IFistä ei kokemusta.^Eikä, ihan totta? No mut sitte, eiks ajokamat korvata yleensä kotivakuutuksesta vai mikä mahtaa olla oikee väylä? Ei sillä, selvii kyl maanantainakin ellei tuu täält infoo.
Tämä ei ollut ehkä se juttu, minkä itse olisi halunnut lukea! Ensimmäinen reissu viikon päästä samoille huudeille!
Teille paranemisia!![]()
Kunhan muistat tietyn nöyryyden siellä ni sun reissusta tulee mahtava, oikeen hyvää reissua sulle ja kiitos tsempeistä 
Mäki oon ens kesänä taas hiukan viisaampi kun tuonne suuntaan. Pakkohan se on ku lupasin sille yltiö ystävälliselle poliisillekin soittavani ja ne sumpit juodaan ilman kolareita 
^Eikä, ihan totta? No mut sitte, eiks ajokamat korvata yleensä kotivakuutuksesta vai mikä mahtaa olla oikee väylä? Ei sillä, selvii kyl maanantainakin ellei tuu täält infoo.