^Eikä, ihan totta? No mut sitte, eiks ajokamat korvata yleensä kotivakuutuksesta vai mikä mahtaa olla oikee väylä? Ei sillä, selvii kyl maanantainakin ellei tuu täält infoo.
Kyllä mulla on päällä olleet ajovarusteet korvattu kaskovakuutuksesta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
^Eikä, ihan totta? No mut sitte, eiks ajokamat korvata yleensä kotivakuutuksesta vai mikä mahtaa olla oikee väylä? Ei sillä, selvii kyl maanantainakin ellei tuu täält infoo.

.Toi alaspäin laskettelu on itse asiassa helvetin petollista hommaa ja kakspäällä siihen
tulee vielä kerrointa päälle.
Reissun alussa tuohon saa ottaa tosissaan tuntumaa ja sitten kun alkaa olla fiilis,
että "näin se homma etenee", alkaa kuitenkin tulla hiljalleen niitä uppistarallaita eteen.
On oikeestaan aika tuskastuttavaa pitää jatkuvasti pää sen verran kylmänä ja ajatus mukana,
että noissa laskuissa säilyy "riittävät marginaalit".
Paska homma, mutta hyvä kuitenkin että ootte täällä jakamassa vitutusta.
Mmm...tänään tullu Sveitsistä sähköpostilla 806,40 CHF lasku ambulanssista. Ööö, pitääpä soitella Ifiin et mites, maksanko itse vai...Huhhuh![]()

Soitat ifille ja pyytävät tod.näk sähköisen kopion laskusta. itse olin samassa tilanteessa sveitsissä ja IF vakuutusyhtiönä... IF tod.näk neuvottelee nuo hinnat alemmaksi, mutta ei sulla tarvi mitään maksaa jos vakuutukset kunnossa. EU kelakortti pitäisi hoitaa tuon suoraan.
itselle tuli yhteensää 3000e lasku... onneksi oli kasko + matkavakuutus![]()
Ja se EU kelakortti ei korvaa ku sen 50% noista, eiks jeh?Loppu 50% korvaa matkavakuutus?
Suomalainen liikennevakutus korvaa 100% kaikki henkilövahingot ja siihen liittyvät oheiskustannukset, liikenneonnettomuudessa.
Myös ulkomailla, niin kauan ku pysyy EU ja ETA alueella.
On aika turha sotkee noihin jotain kelakortteja ja matkavakutuksia...
Noin se juuri tarkoitin että se sininen sairaanhoitokortti puolittaa sen laskun, ei toki korvaa mitään sinäällään. Ja jos menisi liikennevakuutuksesta miksi tulee edelleen lasku ihan Suomeen asti? Soitan Ifiin huomenna ni luulen että matkavakuutukseni maksaa tuon laskun pois. Ja sekin pitää paikkaansa että itselleni jää tuo tuplaomavastuun vähennys pyörän summasta. Pääasias oli kyl Saksaksi tekstit, yks kolmesta lapusta oli EnglanniksNii ja sakon rahat tietty myös menivät.