seisontavakuutus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja sasaa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
kakkospyörä on tällä hetkellä seisontavakuutuksessa Pohjantähdellä..ja muistaakseni Turvassakin olis tuo vaihtoehto

saiskohan mistään enää seisontavakuutusta prätkälle?
Miksi? Ympäri vuoden sitä  
062802moto_prv.gif

Mulla on yksi projektipyörä ollut jo monta vuotta ympärivuoden vakuutuksissa, mutta seisomassa koko ajokauden. Maksaa 13€ vuodessa.

Turvassa on mahdollista laittaa seisontaan vaikka onkin ympärivuotinen vakuutus. Ja just kilpailutin vakuutukset niin siellä oli halvimmat 400€ oli seuraavalla kalliimat

Tapiolassa pitää olla vakuutettuna vähintään 90 vrk/ajokausi, että bonukset kertyisivät. Ihan seisottelijoille vain tiedoksi.

Samassa firmassa saa laitettua seisontaan ajokaudella ja sen keston pitää olla vähintään 30 vrk, että siitä hyötyisi mitään.

Miten tämä vakuutusketkutus menee noin käytännössä?

Mulla on Pohjolassa ympärivuotinen vakuutus kaskolla.
Maksan ajokauden aikana itseni kipeäksi ja vielä talvellakin tuntuu kiskuroinnilta.

Voiko vakuutusyhtiötä vaihtamalla päästä nauttimaan pienestä vakuutusmaksusta kun eihän pyörällä ajeta metriäkään kun lumi tulee.
Eli sellainen vakuutusmuoto missä on palo ja varkausvakuutus päällä.
Liikennevakuutustahan en tarvitse kun pärrä ei liiku tiellä.
Saako liikennevakuutusta katkaistua?

Otan keväällä taas pohjolasta vakuutuksen mutta ryöstöltä tuo talvi tuntuu...

Kannattaa kilpailuttaa. Hinnat vaihtelee aivan älyttömästi. Tämän kuun alussa kilpailutin pyörän ja auton vakuutukset niin hinnat vaihteli 1200€-2500€ Kumpaankin laskettiin liikennevakuutus ja kasko.

Itsellä on motarin (Thunderace) vakuutus Pohjantähdessä. Ja käytän "normaalia" vakuutusta, eli ei ympärivuotista. Ex-muijan velipoika hoitaa mun vakuutuksia, ja se laski että about 5kk menee raja kumpi vakuutus kannattaa ottaa. Eli jos ajaa vuodessa about 5.5kk kannattaa ottaa ympärivuotinen, ja jos alle niin normaali seisonnalinen. Vakuutus ilman (vai onko se vakio 20%) bonusta about 95 €kk.

Mulla on pyörä A-vakuutuksella vakuutuksella jonka saa seisontaan. Vastaavasti kesät on kelkka seisonnassa. Minun pyörällä tuo kannattavuusraja verrattuna pohjolan ympärivuotiseen kulkee kuudessa kuukaudessa.

Back