Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Yleensä samoista kaupoista kuin takkejakin, merkkikohtaisen istuvuus tietty paras (esim. itse vaihdoin A-Starin oman kovan suojan vaahtomuovin tilalle)...Sellaista takin selkätaskuun laitettavaa suojaa olen minäkin etsiskellyt, mutten ole löytänyt?!? Onks tietoo, mistä löytää..?
Tälläisen saa Alpinestareihin jenkkeistä, käynee myös Stuntiin.onko olemassa hyviä suojia jotka voisi laittaa takissa olevan foam suojan paikalle? Käytössä on Alpinestar Stunt.
Mistä hommasit tuon A-starin oman kovan suojan?Yleensä samoista kaupoista kuin takkejakin, merkkikohtaisen istuvuus tietty paras (esim. itse vaihdoin A-Starin oman kovan suojan vaahtomuovin tilalle)...Sellaista takin selkätaskuun laitettavaa suojaa olen minäkin etsiskellyt, mutten ole löytänyt?!? Onks tietoo, mistä löytää..?
Tilasin samasta paikka kun takinkin:Mistä hommasit tuon A-starin oman kovan suojan?Yleensä samoista kaupoista kuin takkejakin, merkkikohtaisen istuvuus tietty paras (esim. itse vaihdoin A-Starin oman kovan suojan vaahtomuovin tilalle)...Sellaista takin selkätaskuun laitettavaa suojaa olen minäkin etsiskellyt, mutten ole löytänyt?!? Onks tietoo, mistä löytää..?
Allrightissa ei ainakaan ollut..
Tuo saattaa pitää paikkaansa. Itsellä Progripin panssari ja sovittelin sitä hiljattain uutuudenjäykän Sweepin nahkapuvun kanssa ja aika tiukaksi meni.....ei mahdu alle ainakaan ihan vielä...Köpin mainitsema Alpinen oma suoja käy Stuntiin. Ei hiosta, mutta on aika paksu. Voi vähän ahistaa, jos takki on entuudestaan kireä...
Vielä kysyisin, minkä kokoisen suojan tilasit/minkä kokoinen takki sulla on?Tilasin samasta paikka kun takinkin:Mistä hommasit tuon A-starin oman kovan suojan?Yleensä samoista kaupoista kuin takkejakin, merkkikohtaisen istuvuus tietty paras (esim. itse vaihdoin A-Starin oman kovan suojan vaahtomuovin tilalle)...Sellaista takin selkätaskuun laitettavaa suojaa olen minäkin etsiskellyt, mutten ole löytänyt?!? Onks tietoo, mistä löytää..?
http://www.motostrano-store.com/alrcbapr.html
Tuollainenko?Mulla on Sweep Racing Indiana nahkatakki jonka selkä taskuun mahtu just sopivasti Dainesen kova selkäsuoja. Tuommoinen löytyi Bike Worldista.
Dainesen wave g2 hinta 56.90 saman valmistajan wave g1:nen 44.90,tarkoitettu nimenomaan nahkatakin selkäsuojaksi sille varattuun taskuun .Myynnissä stormilla
Takki on kokoa M ja samaa kokoa M otin suojankin. 75 USD maksoi toimitus (takki ja suoja) yhteensä...Vielä kysyisin, minkä kokoisen suojan tilasit/minkä kokoinen takki sulla on?Tilasin samasta paikka kun takinkin:Mistä hommasit tuon A-starin oman kovan suojan?Yleensä samoista kaupoista kuin takkejakin, merkkikohtaisen istuvuus tietty paras (esim. itse vaihdoin A-Starin oman kovan suojan vaahtomuovin tilalle)...Sellaista takin selkätaskuun laitettavaa suojaa olen minäkin etsiskellyt, mutten ole löytänyt?!? Onks tietoo, mistä löytää..?
http://www.motostrano-store.com/alrcbapr.html
Alpinestarsin sivulla lukee, että katso "RC Protection Guidesta" mikä on oikea koko, mutta ei sitä löytynyt mistään.
aika hurjat postikulut, 55e!