Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onkos tuo selkä panssari kuinka paksu josko kerran ahdistaa takin alla?Tuo saattaa pitää paikkaansa. Itsellä Progripin panssari ja sovittelin sitä hiljattain uutuudenjäykän Sweepin nahkapuvun kanssa ja aika tiukaksi meni.....ei mahdu alle ainakaan ihan vielä...Köpin mainitsema Alpinen oma suoja käy Stuntiin. Ei hiosta, mutta on aika paksu. Voi vähän ahistaa, jos takki on entuudestaan kireä...
Ei jaksa pukea aina erikseen tuollaista härpäkettä päälle. Itsellä Dainesen takin selkätaskussa Dainesen Wave g1.
Vieläkö tämä ratkaisu on tuntunut hyvältä? Itse kaipaan myös kovaa suojaa Stunttiin, A* omaa suojaa ei löydy täältä, tilaaminen ulkomailta ei järkevää kuljetuskulujen vuoksi. Tuo wave siis itselläkin harkinnassa, mutta ainakin yksistään pyörii miten sattuu takin taskussa.Hommasin tänään tuon Wave G2:n. Jos sen laittoi Stunt takin sisään pelkästään niin se pyöri siellä aika lailla. Ompelin sen kiinni siihen vakio pehmusteeseen ja tuli pirun hyvä!![]()
Pysyy paikallaan eikä pyöri mihinkään, ja lähes huomaamaton.
![]()
Ei ole ostos kaduttanut, päinvastoin. Edellenkin täysin huomaamaton ja pysyy paikoillaan eikä pyöri kun ompelet sen kiinni siihen orkkis pehmusteeseen.Vieläkö tämä ratkaisu on tuntunut hyvältä? Itse kaipaan myös kovaa suojaa Stunttiin, A* omaa suojaa ei löydy täältä, tilaaminen ulkomailta ei järkevää kuljetuskulujen vuoksi. Tuo wave siis itselläkin harkinnassa, mutta ainakin yksistään pyörii miten sattuu takin taskussa.Hommasin tänään tuon Wave G2:n. Jos sen laittoi Stunt takin sisään pelkästään niin se pyöri siellä aika lailla. Ompelin sen kiinni siihen vakio pehmusteeseen ja tuli pirun hyvä!![]()
Pysyy paikallaan eikä pyöri mihinkään, ja lähes huomaamaton.
![]()
Samanlainen Dainesen veivi mullakin on. Kertaakaan en ole ilman suojaa ajanut, eikä se ainakaan tällaselle kylmähermoiselle mikään tukahduttavan kuumakaan ole, eli tyytyväinen olen ollut.