• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Selkäsuoja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja häpi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Löytyykö Euroopan puolelta tällaisia alusasu-suojia farkkujen alle kesäksi. Lienevät hieman viileämmät versiot kuin gore-housut kesällä.

Kenellä oli myynnissä tämän kaltaisia suojavarusteita Suomessa? Erillinen selkäsuoja (Glover) löytyy minulta, mutta kaupunkiliikenteeseen voisi tuo olla käyttökelpoisempi kuin goretakki.

Stormilla oli messuilla esillä myös Dainesen verkkotakki kaikilla suojilla. Hinta oli muistaakseni n. 250 eskoa.

Mulla on aina ajaessa reppu selässä. Jos sen alle laittaa selkäsuojan niin alkaa olla jo paksulti tavaraa. Tietääkö kukaan onko  olemassa reppu-selkäsuoja yhdistelmää. Voisi olla aika kätsy ? Vai pistänkä repun sisään paksun levun ja hihnat tiukalle
idea3.gif

Onko aivan hullu ajatus?
Kyllä löytyy, daineselta valmis setti.

Kuva systeemistä
Tiedot

Tuon ovh on näköjään 130e, eli nuo varmaan pyytävät siitä joku 100e.

.....pysyykö tuo paitamalli niin hyvin paikallaan kuin tuo selkä-reppu systeemi??
...veikkaisin. Paitahan on Lycran ja jonkun muun kuidun sekoitetta, joten luulisi sen nimenomaan pysyvän paikallaan. Kysehän on vähän kuin koko vartalon peittävästä hihnasta. Paitamallissahan on myös erilliset suojat solisluille, maksalle, haimalle, kylkiluille ja erinäisille hartioiden luille (tosin sellaiset puolikovat vain). Ellen nyt ihan väärin ole katsonut, muistelisin myös nähneeni Dainesea käyttävillä GP-kuskeilla olleen nimenomaan paita-mallia.

No luulisin ainakin että se takin oma suojus kannattaa poistaa, siitä tuskin on mitään hyötyä jos on erillinen suoja.

Itse tilasin dainesen paraschiena wave selkäsuojan viikko takaperin, kokeilujen perusteella mun ruotoon parhaiten sopiva, ja ilmastointikin näytti pelaavan hyvin.Katsotaan ajokaudella miten tuo pelaa...

Dainese Paraschiena Wave
mulla on toi. ostin viimekauden alussa ja toimii hyvin. istuu hyvin päällä eikä hiosta ihan liikoja. törmäystestiä ei ole onneksi tarvinnut tehdä

Back